خبرگزاری کار ایران

جابر به شرط تسویه حساب فسخ می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۸۲۹

جابر انصاری از دور جدید تمرینات با استقلال نیست و حتی به اردوی ترکیه هم نرفته است

به گزارش ایلنا،جابر انصاری از دور جدید تمرینات با استقلال نیست و حتی به اردوی ترکیه همنرفته است در چنین شریطی خبر می‌رسد جدایی او ازجمع آبی‌پوشان قطعی شده و برای نیم فصل دوم مانند نیم فصل اول در لیست مازاد وینفرد شفر قرار دارد. جابر مشتری هم کم ندارد. از پدیده مشهد و ماشین‌سازی تا ذوب‌آهن مشتری‌های انصاری هستند.

اما خب جدایی جابر که تا پایان فصل با آبی پوشان قرارداد دارد به همین سادگی ها و مفتکی نیست. بر اساس قراردادی که 2 سال قبل بسته شده، انصاری برای نیم فصل دوم باید 600 میلیون تومان از آبی‌پوشان بگیرد. خبر می‌رسد انصاری تنها به شرطی حاضر به فسخ قرارداد است که باشگاه تمام بدهی‌های گذشته را با او تسویه حساب کند. در غیر این صورت جابر حاضر به جدایی و فسخ قرارداد نیست.

به هر حال استقلالی‌ها اگر بدهی‌های قبلی جابر را پرداخت کنند تا او راضی به فسخ قرارداد شود 600 میلیون تومان جلو می‌افتند. چون آن‌وقت آخر فصل باید 600 اضافه‌تر از امروز پرداخت کنند. باید دید سرانجام باشگاه و جابر به لحاظ مالی برای فسخ قرارداد به توافق و تفاهم می‌رسند یا این همکاری اجباری ادامه خواهد داشت؟  

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز