خبرگزاری کار ایران

هفته هجدهم لیگ برتر والیبال مردان؛ در انتظار لغزش بالای جدولی‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۷۹۱

رقابت های لیگ برتر والیبال با هیجان و تب و تاب زیادی در جریان است.

​به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، پیکان و سایپا دو رقیب قدیمی لیگ والیبال که شرایط متفاوتی در لیگ دارند، این هفته به مصاف یکدیگر می روند تا شاهد یکی از دربی های جذاب تهران باشیم. پیکان در رده دوم لیگ برتر قرار دارد و سایپا تیم هشتم جدول است.

خاتم اردکان در خانه میزبان شهرداری تبریز است که هفته گذشته موفق شد در یک ماراتن جذاب حریف خود پیام خراسان را شکست دهد. خاتم اردکان نیز در خانه نمایش خوبی دارد و امیدوار است تا با ادامه روند خوب خود، این هفته نیز به پیروزی دست پیدا کند تا مدعی جدی در جمع بالانشین های لیگ باشد.

پیام خراسان برای جبران شکست هفته گذشته خود راهی اراک می شود تا با شهروند دیدار کند. اراکی ها در نیم فصل دوم عملکرد خوبی نداشتند و تلاش می کنند تا با ترکیبی جدید دوباره به روند خوب خود بازگردند و در این مسیر دیداری سخت با تیم پیام دارند.

دورنای ارومیه و شهرداری گنبد که در هفته گذشته شکست خورده بودند، این هفته در ارومیه برابر یکدیگر صف آرایی می کنند تا شاهد یکی از دیدارهای جذاب این هفته از مسابقات در لیگ برتر باشیم.

دیگر نماینده ارومیه یعنی شهرداری نیز این هفته به مصاف تیم صدرنشین لیگ یعنی شهرداری ورامین خواهد رفت. ورامینی ها برای حفظ صدرنشینی انگیزه زیادی در این دیدار دارند و همچنین نماینده ارومیه نیز برای ارتقا رتبه خود در جدول خواهد جنگید.

در آخرین دیدار این هفته عقاب نهاجا مهمان کاله مازندران در شهر آمل است. عقاب هفته گذشته استراحت داشت اما نماینده آمل یک برد سخت در جدالی طولانی برابر شهرداری ارومیه کسب کرد.

در این هفته از مسابقات تیم فولاد سیرجان ایرانیان با قرعه استراحت رو به رو است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز