خبرگزاری کار ایران

اگر زامبی‌ها حمله کنند، کی اول می‌میرد؟

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۵۸۴

بنجامین مندی، سرخیو آگوئرو و فابین دلف در یک جلسه پرسش و پاسخ با طرفداران منچسترسیتی شرکت کرده‌اند. این سه نفر در یک ویدئو حضور یافته‌اند و سوالات کاربران را پاسخ داده‌اند. این پرسش‌ها را دلف با صدای بلند می‌خواند.

به گزارش ایلنا، آگوئرو موهایش را به رنگ خاکستری درآورده است، رنگی که مندی هم آن را برای موهایش انتخاب کرده است. سوال شد که کدام زودتر این کار را کرده است و آگوئرو گفت: «تو از روی دست من کپی کردی، نه؟ خودت هم به من پیامک دادی!» مندی هم از ته دل می‌خندد و به این ترتیب حرف هم‌تیمی‌اش را تصدیق می‌کند.

از بازیکنان همچنین سوال می‌شود که اگر زامبی‌ها حمله کنند، کدام بازیکن از تیم پپ گواردیولا زودتر می‌میرد. دلف بلافاصله پاسخ می‌دهد: «برناردو می‌میرد. حتی لازم نیست که زامبی‌ها به برناردو دست بزنند، او خودش که آنها را ببیند، می‌میرد.»

مندی هم می‌گوید که ونسان کمپانی آخرین فردی خواهد بود که زنده می‌ماند: «وینی با زامبی‌ها صحبت می‌کند و می‌گوید: نه، حالا تو یک دقیقه گوش کن!»

از آنها سوال می‌شود که کدامیک مربی بهتری خواهد شد و دلف می‌گوید که مندی مربی الهام‌بخشی می‌شود: «من دوست دارم در تیم بن بازی کنم. من دوست دارم او مربی من شود. به نظرم در این حالت بهترین دوران زندگی‌ام را خواهم داشت اما فکر می‌کنم که خودم مربی فاجعه‌باری شوم، چون بیش از حد احساساتی هستم!»

رفاقت بازیکنان با هم در زمین هم خود را نشان داده است و منچسترسیتی چهارشنبه‌شب توانست برتون را در نیمه‌نهایی جام اتحادیه با نتیجه 9 بر صفر شکست دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز