خبرگزاری کار ایران

اعلام آرای انضباطی لیگ دسته اول اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۴۶۳

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های فوتبال حاضر در لیگ دسته اول صادر کرد.

به گزارش ایلنا،کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های فوتبال حاضر در لیگ دسته اول صادر کرد.
*دیدار تیم های آلومینیوم اراک و بادران تهران برگزار و از سوی دهشمند، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک رفتار غیر ورزشی رخ داد. وی به توبیخ کتبی محکوم شد. تیم های آلومینیوم اراک و بادران تهران به دلیل رفتار غیر مسئولانه از سوی کادر و عوامل این دو تیم به تصمیمات داوری هر کدام منفردا به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شوند. تیم آلومینیوم اراک به دلیل تخلفات تماشاگرانش مبنی بر پرتاب بطری، صندلی به سوی تماشاگران میزبان، زد و خورد دو تماشاگر میهمان و میزبان و توهین به نماینده فدراسیون، به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. علی قلعه نویی از تیم آلومینیوم اراک و محمدرضا مولایی از تیم بادران تهران علیرغم محرومیت و بی توجهی به رای فدراسیون ایجاد جنجال نمودند که هر کدام به توبیخ کتبی محکوم شدند. غلامی، تدارکات تیم آلومینیوم اراک به دلیل بی توجهی به تذکرات و فحاشی پس از اتمام مسابقه به تیم مقابل به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.( این رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر است). روح اله اصغری، سرپرست تیم آلومینیوم اراک به دلیل رفتار غیر مسئولانه و ورود غیر مجاز به زمین بازی که منجر به اخراجش شد به توبیخ کتبی محکوم شد. همچنین حسین کریمی، بازیکن تیم بادران تهران به دلیل رفتار زننده که سبب تحریک تماشاگران شد به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

*مسابقه تیم های کارون اروند خرمهشر و نورد ارومیه در حالی برگزار شد که از سوی اکبر خلیل، مربی تیم نود ارومیه تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور که منجر به اخراجش شد رخ داد.وی به توبیخ کتبی محکوم شد.
 احسان خدری، مدیر رسانه ای تیم کارون اروند خرمشهر به دلیل اعتراض به داور اخراج شد. وی نیز با توبیخ کمیته انضباطی روبه رو شد. وحید بیاتلو، مربی تیم نود ارومیه به دلیل ارتکاب رفتار غیر ورزشی و دستور به ترک زمین بازی که سبب تاخیر در ادامه مسابقه و تحریک تماشاگران شد، به دو جلسه محرومیت و 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر است).

*در دیدار تیم های شاهین شهرداری بوشهر و مس رفسنجان از سوی محمود فکر ی، سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر تخلفاتی مبنی بر درگیری با مربی تیم مقابل رخ داد که منجر به اخراجش شد. همچنین اصغر اکبری، مربی تیم مس رفسنجان نیز به دلیل درگیری با فکری از زمین بازی اخراج شد. هر کدام از نفرات فوق به توبیخ کتبی محکوم شدند. تیم شاهین شهرداری بوشهر نیز به دلیل پرتاب نارنجک از سوی تماشاگرانش باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

*دیدار تیم های خونه به خونه بابل و مس رفنسجان برگزار و از سوی غلامرضا ناصری، تدارکات تیم مس رفسنجان، محمد مهدی امیر پناهی، مربی تیم مس رفسنجان، اعتراض به تصمیم داوری رخ داد. هر کدام منفردا به توبیخ کتبی محکوم شدند. ابراهیم محمودی، سرپرست تیم خونه به خونه بابل نیز به دلیل اهانت به مربی تیم مقابل به توبیخ کتبی و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رضا حیدری، دروازبان تیم خونه به خونه بابل به دلیل درگیری با بازیکنان تیم مقابل پس از اتمام بازی به توبیخ کتبی محکوم شد. تیم خونه به خونه بابل به دلیل فحاشی تماشاگرانش نسبت به تیم مقابل باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

*مسابقه تیم های نود ارومیه و قشقایی شیراز در حالی برگزار شد که از سوی خلیل جعفری، مربی تیم نود ارومیه تخلفاتی مبنی بر اعتراض به تصمیم داور که منجر به اخراش شد، صورت گرفت. وی با توبیخ کتبی کمیته انضباطی مواجه شد. تیم قشقایی شیراز به خاطر داشتن 6 بازیکن اخطاری باید 38 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. امید باراندوزی، مدیر رسانه های تیم نود ارومیه به دلیل اعتراض به داور که منجر به اخراجش شد و خودداری از اجرای دستور و ایجاد اغتشاش شر و جنجال و وقفه در ادامه بازی به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. ( این رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر است). همچنین یحیی بهاری، مدیر تیم نود ارومیه به خاطر ورود به زمین پس از پایان نیمه نخست و تهدید داوران به دو جلسه محرومیت و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد( این رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر است).

گفتنی است، علیرضا محمدی، مربی تیم نود ارومیه به دلیل تحریک تماشاگران خود به تخلف نسبت به داور به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. ( این رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر است) تیم نود ارومیه به خاطر تخلفات هوداران این تیم و اهانت و فحاشی به داور باید30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

کلیه ارای فوق قطعی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز