خبرگزاری کار ایران

تاکید مربی ویتنام روی ضربه‌های آزاد / اژدهای طلایی آماده نبرد با ایران

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۴۲۱

سرمربی تیم ویتنام آخرین حربه‌های خود برای تقابل با ایران را به بازیکنان خود گوشزد کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از یک سایت ویتنامی، تمرینات تیم ملی ویتنام تحت‌الشعاع کار به روی نقاط ضعف این تیم گذشت.

به گزارش این سایت، بازیکنان ویتنامی در تمرینات خود از دفاع در برابر از دست دادن توپ های مرده و ضربه های آزاد که پاشنه آشیل تیمشان شده را مرور کردند تا در دومین مسابقه خود در جام ملت های آسیا  مقابل تیم ملی ایران به کار بگیرند.

در هشت مسابقه اخیر ویتنام، شش گل در ضربات ایستگاهی دروازه دریافت کرده است. در مسابقه روز سه شنبه  با عراق، ویتنامی ها یک گل بد در دقایق آخر دریافت کردند که بازی را با نتیجه 3 بر 2 واگذار کردند.

کن مربی دروازهبانان ویتنام چینش دیوار دفاعی توسط دروازه بانان را مرور کرد و هر سه دروازه بان این تیم بیشتر وقت خود را به تمرین شوت گیری گذراندند. به این معنی که بقیه تیم، 50 درصد وقت تمرین خود را روی دفاع از توپ های بلند صرف کردند.

در شروع تمرین پارک سرمربی کره ای تیم ملی ویتنام، جلسه ای  درون تیمی برای مرور نقاط ضعف و صحبت درباره برنامه های مقابله با نقاط قوت ایران تشکیل داده بود.

تران مین وونگ هافبک ویتنام در گفت و گو با خبرنگار ویتنامی  گفت: "ایرانی ها شکست ناپذیر نیستند."

او ادامه داد: همه ما بابت باخت به عراق پشیمانیم. اما حالا بهتر هستیم، سخت تمرین می کنیم و برای بازی بعد آماده می شویم چون پارک (سرمربی تیم) با ما صحبت کرد و راه های زیادی برای برگرداندان انگیزه و روحیه ما به کار گرفت.

این بازیکن که در بازی عراق فرصت حضور در مسابقه را پیدا نکرد، گفت: من هم مانند دیگران می خواستم کمک کنم، اما این شانس من بود که در بازی عراق بازی نکنم.  ایرانی ها بازیکنان خوبی دارند که فوتبال مدرنی ارائه می کنند. با این حال آنها یک تیم شکست ناپذیر نیستند. ما امروز در شرایط خوبی قرار داریم که این واقعا مهم است. اگر فردا در ترکیب اولیه قرار بگیرم، نهایت تلاشم را می کنم و همه بازیکنان ویتنام دنبال نتیجه خوب خواهند بود.

وی افزود: "ما به ایر ان احترام می گذاریم، اما از آنها نمی ترسیم"

قهرمانان سابق ایران از تیم ملی ویتنام تعریف و تمجید می کنند و می°گویند  ویتنام در جام ملت ها در فرم خوبی قرار دارد همچنین کارلوس کی روش و بازیکنانش گفته اند ویتنام به راحتی شکست نمی خورد و حریف آسانی نیست.

 مهاجم تیم ملی ایران کریم انصاری فرد که با ناتینگهام فارست در لیگ دو انگلستان بازی می کند گفت: بعد از بازی یمن، بازی برابر ویتنام دومین فینال ایران در جام ملت های آسیاست. آنها تیم ضعیفی در جام ملت های آسیا نیستند و بازیکنان تیم ملی ایران در تمام دقایق بازی باید جدی باشند و حریف را دست کم نگیرند.

انصاری فرد و هم تیمی هایش درتمرینات خود بر روی نقطه قوت تیم ملی ایران، یعنی توپ های بلند متمرکز شده بودند. در بازی برابر یمن این تاکتیک به آنها کمک کرد تا به پیروزی 5 بر صفر برسند.

کمک مربی تیم ایران اوسیانو کروز گفت: نتیجه این بازی مستقیما روی شانس ایران برای رسیدن به مرحله حذفی تاثیر دارد.  ویتنام مانع بزرگی  است ضمن اینکه  می خواهد برنده از میدان خارج شود. همچنین کروز گفته عراق تیم قوی بود اما تیمش تمام توجه اش را به بازی پیش رو مقابل ویتنام گذاشته تا 3 امتیاز مسابقه را به دست بیاوریم.

در ادامه این گزارش آمده : محمد تقی داور داوری این مسابقه را به عهده خواهد داشت.  این داور اهل سنگاپور وقتی که داوری مسابقه ویتنام _قطر در نیمه نهایی  رقابت های زیر 23 سال آسیا در ماه ژانویه را برعهده داشت تیتریکروزنامههاشد. تقی الجعفری پنالتی جنجال انگیزی برای قطری ها گرفت که منجر به بازشدن دروازه ویتنامی ها شد هر چند ویتنام دیدار را به تساوی کشاند و در پنالتی ها بازی را برد. الجعفری پس از این مسابقه به خاطر دریافت پیام های انتقاد آمیز زیاد مجبور شد،صفحه فیسبوکش را قفل کند.

ایران با سه امتیاز در صدر و ویتنام در رده سوم گروهDقرار دارد. این مسابقه در راس ساعت 6  به وقت  ویتنام در ورزشگاه آل نهیان برگزار می شود.

مترجم: وحیدمرادی

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز