خبرگزاری کار ایران

جام ملت‌های آسیا:

جنگ تیم‌ها برای کسب سهیمه از رتبه سوم؛ ویتنام، تایلند و سوریه همچنان مدعی صعود

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۳۹۳

تیم‌های مختلفی از 6 گروه حاضر در جام ملت‌ها برای کسب 4 سهمیه تیم سوم رقابت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، رقابت‌های جام ملت‌های 2019 آسیا هفته دوم خودش را سپری می‌کند و در پایان این هفته تقریباً تکلیف تیم‌ها برای صعود یا حذف از رقابت‌ها مشخص می‌شود و سرنوشت بعضی از تیم‌ها به هفته سوم موکول خواهد شد.

از 6 گروه 4 تیمه در این رقابت‌ها 12 تیم که تیم‌های اول و دوم هر گروه هستند به صورت مستقیم صعود خواهند کرد و 4 تیم از 6 تیمی که رتبه سوم گروه خود را کسب می‌کنند هم راهی مرحله بعد خواهند شد تا 20 تیم دور حذفی را تشکیل دهند.

در حال حاضر 6 تیم سوم گروه‌های مختلف در جدول زیر مشاهده می‌شوند و وضعیت هر کدام و شانس صعودشان را می‌توان دید:

جنگ تیم‌ها برای کسب سهیمه از رتبه سوم؛ ویتنام، تایلند و سوریه همچنان مدعی صعود

تایلند با کسب 3 امتیاز از دو بازی شانس اول صعود خواهد بود و در حال حاضر صدرنشین این جدول است. سوریه با وجود اینکه رتبه دوم جدول را در اختیار دارد وضعیتش کمی خطرناک است چرا که این تیم از 2 بازی یک امتیاز دارد و سه تیم ترکمنستان، ویتنام و لبنان یک بازی انجام داده و در صورت پیروزی در بازی دوم بالاتر از سوریه قرار خواهند گرفت.

تیم قرقیزستان هم 2 شکست متحمل شده و کارش برای صعود به عنوان یکی از 4 تیم بسیار سخت است و حتی اگر بازی سوم خودش را هم مقابل فیلیپین با پیروزی پشت سر بگذارد بازهم شرایطش برای صعود بسیار سخت است.

البته لزوما 4 تیم صعود کننده از این جدول نخواهند بود. برای مثال در صورت شکست تایلند مقابل امارات و برتری بحرین مقابل هند، بحرینی‌ها تیم سوم گروه خود می‌شوند و در گروه B فلسطین هم مثل سوریه یک امتیازی است و البته دیدار فلسطین در هفته سوم مقابل اردن است و سوریه باید به مصاف استرالیا برود و احتمال تغییر تیم سوم جدول این گروه هم زیاد است. حتی ممکن است با پیروزی سوریه مقابل استرالیا، جای دو تیم در جدول عوض شده و سهمیه سوم به استرالیا برسد.

در گروه C دو تیم صعود کننده با 6 امتیاز مشخص شدند و دو تیم دیگر یعنی فیلیپین و قرقیزستان هر دو بدون امتیاز هستندو در دیدار رو در رو مشخص می‌شود کدام تیم سوم جدول خواهد شد.

سه گروه پایانی هم هنوز هفته دوم خود را برگزار نکرده‌اند و تغییرات زیادی در جدول ممکن است رخ دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز