خبرگزاری کار ایران

فرصت مهاجم اسکاتلندی تمام شد؛ پایان کار اروین در تراکتورسازی؟

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۳۶۷

فرصت یک هفته‌ای تراکتورسازان برای بازگشت هری اروین به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هری اروین، مهاجم اسکاتلندی تراکتورسازی که در تعطیلات نیم فصل اول لیگ برتر به کشورش سفر کرده بود دیگر به ایران برنگشت و حالا با گذشت بیش از 2 ماه از غیبت این بازیکن و پایان مهلت یک هفته‌ای باشگاه برای بازگشت وی به نظر می‌رسد باید این همکاری را تمام شده بدانیم.

اروین پس از سفر به کشورش برای تراکتورسازی نامه‌ای زد و مدعی شد به دلیل مشکلات روحی نیاز به یک هفته استراحت استعلاجی دارد و با وجود اینکه این مرخصی هرگز به تایید باشگاه نرسید، حتی با پایان یک ماه استراحت به ایران برنگشت و حتی پاسخ مکاتبات باشگاه در خصوص فرصت یک هفته‌ای برای بازگشت را هم بی‌پاسخ گذاشت.

در همین راستا خبر می‌رسد باشگاه تراکتورسازی قصد دارد به وسیله کمیته حقوقی خود شکوائیه‌ای از این بازیکن تنظیم کرده و برای فیفا ارسال کند تا بتواند از اروین غرامت بگیرد و از بستن قرارداد توسط وی با باشگاه دیگر بدون رضایت‌نامه جلوگیری کند.

قرارداد اروین با تراکتورسازان که در تابستان به ثبت رسید 4 ساله بود و تا پایان فصل بیست و یکم یعنی پنجره تابستانی 1400 اعتبار دارد و در صورتی که باشگاهی قصد داشته باشد با اروین همکاری کند نیاز به پرداخت مبلغ حق فسخ یا جلب رضایت باشگاه تراکتورسازی دارد.

از طرفی سرخپوشان تبریزی به دلیل پر بودن فهرست بازیکنان خارجی خود نام این بازیکن را از فهرست خود خارج می‌کنند تا بتوانند نفر جایگزین جذب کنند و باید دید در نهایت تکلیف اروین و تراکتورسازی به کجا ختم می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز