خبرگزاری کار ایران

علی نظری جویباری:

مشکلات مالی در هر تیمی وجود دارد / نیمکت استقلال در آینده متعلق به امثال فرهاد مجیدی‌ است

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۳۵۵

علی نظری جویباری معاون سابق باشگاه استقلال معتقد است استقلال نباید در فصل نقل و انتقالات زمان را از دست بدهد زیرا به ضررش خواهد بود.

به گزارش ایلنا،علی نظری جویباری معاون سابق باشگاه استقلال معتقد است استقلال نباید در فصل  نقل و انتقالات زمان را از دست بدهد زیرا به ضررش خواهد بود.

او همچنین در خصوص حضور مجیدی در کادرفنی استقلال حرف‌های جالبی را بر زبان آورد و اعتقاد دارد نیمکت استقلال متعلق به امثال فرهاد مجیدی‌هاست.

شرایط استقلال را در نیم فصل دوم چطور ارزیابی می‌کنید؟

به نظرم اتفاق خاصی برای استقلال نیفتاده است تمرینات این تیم چند روز تعطیل بود، هیچ بازیکن جدیدی هم جذب نشده و شرایط نسبت به نیم فصل اول تغییر نکرده است.

بازیکنان استقلال چند روزی به تمرین نپرداخته‌اند. این موضوع را چطور ارزیابی می‌کنید؟

به نظرم کار خوبی نبود و قطعا به سود تیم نمی‌باشد. شما نگاه کنید تیم‌های بزرگ فوتبال ایران، تمرینات‌شان را چند روز است شروع کرده‌اند و حتی برخی از آنها به اردو هم رفته‌اند اما متاسفانه در استقلال مسوولان هنوز پیگیر حل کردن مشکلات مالی هستند.

بازیکنان به دلیل مشکلات مالی چند روزی را تمرین نکردند.

بالاخره مشکلات مالی در هر تیمی وجود دارد. زمان ما هم این اتفاقات وجود داشت اما مسوولان باید این موضوع را مدیریت کنند. متاسفانه آنقدری که برای ما بیرونی‌های استقلال مهم است برای برخی‌ها مهم نیست.

اما شفر چند روز زودتر به ایران آمده است.

زود آمدن او فایده‌ای نداشته زیرا بازیکنان استقلال دوران بدنسازی را در حال از دست دادن هستند و شفر باید با بازیکنان بزرگ تیمش صحبت می‌کرد تا در تمرینات شرکت کنند. به نظر من او باید بیشتر از هر کس دیگری نگران باشد تا تیمش بتواند در نیم فصل دوم در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه بگیرد.

چرا استقلال نتوانسته بازیکنان جدیدی را جذب کند؟

شاید هنوز نتوانسته‌اند با بازیکنان مورد نظرشان به توافق برسند اما این را هم باید در نظر بگیریم نباید زمان را از دست بدهند. بالاخره باید زمان لازم را برای هماهنگی بیشتر بازیکنان با یکدیگر داشته باشیم. البته کادر مدیریتی استقلال گفته اند در سکوت دنبال جذب بازیکن هستند که این کار بسیار خوب است. زمان ما همین روش مرسوم بود.

فرهاد مجیدی هم به عنوان مربی جدید استقلال انتخاب شده است.

خیلی خوشحالم که چنین اتفاقی افتاده است. مجیدی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ استقلال است و هواداران او را خیلی دوست دارند. حضور او باعث می‌شود هواداران بیشتری هم به ورزشگاه بیایند و این یک پوئن مثبت است البته امیدوارم بتواند از تجربیات شفر استفاده کند. مانند کریم باقری در پرسپولیس که سال‌هاست در کنار برانکو تجربه کسب می‌کند.

اما خیلی‌ها می‌گویند او آمده تا جای شفر را بگیرد.

بالاخره روزی شفر از ایران خواهد رفت و باید جوان‌ها جای او را بگیرند او که مادام‌العمر در ایران نخواهد ماند. نیمکت استقلال مال جوان‌هایی چون مجیدی، پاشازاده، فکری و خیلی‌های دیگر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز