خبرگزاری کار ایران

کرار جاسم و محمد ابراهیمی در آستانه پیوستن به سپاهان

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۳۲۴

قلعه‌نویی در نقل و انتقالات زمستانی به دنبال 2 شاگرد سابقش است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان اصفهان که در فصل نقل و انتقالات زمستانی به دنبال جذب چند بازیکن و تقویت نفرات در پست‌های مورد نظر کادرفنی است، پس از شکست در مذاکره با چند گزینه اولیه به دنبال نفرات بعدی رفته است که به نظر در دسترس‌تر از نفرات قبلی هستند.

سپاهانی‌ها ابتدا باب مذاکره با علی دشتی و محمدرضا حسینی را باز کردند ولی پیشنهاد آنها از سوی سایپا و ذوب‌آهن رد شد و حالا طلایی‌پوشان دو گزینه دیگر مد نظر دارند.

کرار جاسم، هافبک عراقی صنعت نفت که از شرایطش در این تیم ناراضی است و ساز جدایی کوک کرده یکی از نفرات فهرست قلعه‌نویی است و مذاکرات برای جذب او آغاز شده است. قلعه‌نویی علاقه زیادی به بازی کرار دارد و در استقلال و تراکتورسازی با وی همکاری داشته است.

بازیکن دیگر مورد نظر سپاهانی‌ها محمد ابراهیمی است که به تازگی از اکسین جدا شده است و در حال حاضر بدون تیم است. ابراهیمی هم از بازیکنانی است که سابقه کار با قلعه‌نویی در تراکتورسازی را دارد و سرمربی سپاهان زمانی که در استقلال و ذوب آهن هم مربیگری می‌کرد به دنبال جذب ابراهیمی بود ولی هر بار با مخالفت تراکتورسازان روبرو شد. با این وجود در حال حاضر با توجه به بدون تیم بودن ابراهیمی جذب او بدون مشکل به نظر می‌رسد.

در صورت جذب این دو بازیکن پرونده سپاهان در نقل و انتقالات نیم فصل بسته می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز