خبرگزاری کار ایران

​دوشنبه، رویارویی هوگوپوشان در لیگ برتر/ مصاف دانشگاه آزاد و شهرداری ورامین در هفته سوم

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۳۱۶

​رقابت‌های هفته سوم و چهارم از دور برگشت لیگ برتر تکواندو «جام خلیج فارس» روز دوشنبه – 24 دی‌ماه با انجام 8 دیدار در فدراسیون تکواندو برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت‌های هفته سوم و چهارم از دور برگشت هفدهمین دوره لیگ برتر جوانان و بزرگسالان مردان «جام خلیج فارس» "یادواره پانصد شهید تکواندو" روز دوشنبه – 24 دی‌ماه با حضور 8 تیم در فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود.

در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی، لوازم خانگی کن، پاس قوامین، تعاونی انقلاب شهریار، پالایش نفت آبادان، ملوان نداجا و صنعت مس کرمان حضور دارند.

براساس برنامه اعلامی از سوی سازمان لیگ، در دیدار نخست هفته سوم صنعت مس کرمان با لوازم خانگی کن پیکار می‌کند، پس از آن دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری ورامین که از مدعیان قهرمانی جام هفدهم هستند با یکدیگر به مبارزه می‌پرازند؛ در ادامه شرکت پالایش نفت آبادان به مصاف تعاونی انقلاب شهریار می‌رود و در آخرین مبارزه این هفته نیز پاس قوامین و ملوان نداجا رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

اما اولین پیکار هفته چهارم میان دو تیم ملوان نداجا و لوازم خانگی کن پیگیری می‌شود، سپس پالایش نفت آبادان و شهرداری ورامین برابر یکدیگر صف آرایی می‌کنند. در سومین دیدار پاس قوامین و دانشگاه آزاد اسلامی با یکدیگر مبارزه می‌کنند و در مبارزه پایانی نیز مس کرمان و تعاونی انقلاب شهریار به مصاف یکدیگر می‌روند.

گفتنی است؛ در پایان هفته دوم از دور برگشت، تیم شهرداری ورامین با کسب 27 امتیاز صدر جدول را در اختیار دارد، لوازم خانگی کن با کسب 22 امتیاز و تفاضل 42 در جایگاه دوم قرار گرفت و دانشگاه آزاد اسلامی با کسب 22 امتیاز و تفاضل 24 نیز رده سومی را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز