خبرگزاری کار ایران

سرمربی ویتنام: ایران قدرتمند است اما ما برنده می‌‎شویم

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۲۲۸

با وجود اینکه سرمربی تیم ویتنام به قدرت تیم ملی فوتبال ایران در آسیا اشاره کرد می‌گوید

به گزارش ایلنا، بازی چهار روز پیش تیم ملی ویتنام برابر عراق در حالیکه انتظار می‌رفت با تساوی دو بر دو به پایان برسد با ضربه ایستگاهی علی عدنان به سود عراق به پایان رسید تا اژدهای طلایی اولین مسابقه خود در جام ملت‌های آسیا را با شکست پشت سر بگذارد.

ویتنام برای اینکه شانس صعودش از گروه D جام ملت‌های آسیا را زنده نگه دارد برابر ایران به امتیار نیاز دارد و سرمربی اهل کره جنوی می‌گوید شاگردانش اگرچه از نظر رنکینگ پایین‌تر از ایران هستند اما با امید فراوان پا به میدان مسابقه می‌گذارند.

پارک هانگ-سئو درباره این دیدار اظهار داشت: کارلوس کی روش نزدیک به یک دهه هدایت ایران را در دست دارد. برای من شناخته شده که او هوشمند، خلاق و با تجربه است. واضح است که در حال حاضر، در مقایسه با هر تیمی در آسیا، ایران قویترین است. 

او ادامه داد: ایران از لحاظ فنی و تاکتیکی قوی است. آنها ممکن است با تجربه تر باشند اما قدرت جوانان ر هم در اختیار دارند. با توجه به سطح بالایی از تمرکز و عزم و اراده، اعتقاد دارم که بازیکنانم قادر به غلبه بر این چالش خواهند بود. ما با گل دقایق آخر برابر عراق کمی ناامید شدیم. با این حال تمام تیم نقاط روشن در این مسابقه را نشان داد. حالا ما تنها به دیدار برابر ایران فکر می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز