خبرگزاری کار ایران

حسین فرکی در گفتگو با ایلنا ؛

لیست خروجی نداریم و در حال رایزنی برای جذب بازیکن هستیم / تیم ملی بیشترین شایستگی را برای قهرمانی در آسیا دارد

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۰۳۲

سرمربیت یم پیکان در خصوص مسائل مختلف فوتبال ایران به اظهار نظر پرداخته است.

حسین فرکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد تمرینات تیم پیکان اظهار داشت: یک هفته ای است که استارت کار زدیم. از شروع هفته تا پنچشنبه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. در این فرصت مقداری روی آمادگی بچه ها کار می کنیم تا بازیکنان به فرم طبیعی خود برگردند در کنار این موضوع سعی داریم بازیکنان را بهتر بشناسیم و برای این کار بازی های تدارکاتی را پیش بینی کردیم یک بازی با پارس جنوبی جم انجام دادیم و بازی های دیگری را در دستور کار خواهیم داشت. در کل باید بگویم در این مدت که تمرینات را زیر نظر گرفته ایم همه چیز خوب پیش       می رود و بچه ها سعی و تلاش دارند تا پیکان را به جایگاه اصلی خود برسانند.

وی در مورد پیش بینی خود ازرتبه پیکان در انتهای فصل نیز عنوان کرد: رتبه پیکان در انتهای فصل قابل پیش بینی نیست. چیزی که الان باید به آن نگاه کنیم این است که بیشترین تلاش خود را به کار بگیریم تا پیکان را به موفقیت برسانیم. نیم فصل اول به هر دلیلی پیکان نتوانست آن طور که باید و شاید نتایج خوبی بگیرد سعی می کنیم ضمن اینکه امتیازها را جبران کنیم سعی می‌کنیم بتوانیم به جایگاههای بالای جدول فکر بکنیم.

فرکی در مورد لیست ورودی و خروجی تیمش نیز خاطر نشان کرد: لیست خروجی نداریم و فکری به حال بازیکنان خروجی نداشتیم اما برای جذب بازیکنان در حال مذاکره و رایزنی هستیم و این را هم می دانیم که بازیکنان در بین نیم فصل به سختی تیم خود را عوض می کنند. اما ما تلاش خود را می کنیم تا پیکان را تقویت کنیم.

مربی سابق تیم ملی در مورد شرایط تیم ملی ایران نیز گفت: تیم ملی شرایط بسیار خوبی دارد و خیلی خوب کار را شروع کرده است و مطمئنا مشکلی برای صعود از گروه نخواهیم داشت. در گروهی قرار گرفتیم که اگر بتوانیم در آن اول شویم حتی در مرحله حذفی هم مشکل چندانی نخواهیم داشت که این امر می تواند ما را برای رسیدن به هدفمان کمک کند. همه این ها اما و اگر است اما ما بسیار امیدواریم در این دوره طلسم را بشکنیم و جام را بالای سر ببریم برای رسیدن به هدف و قهرمانی تیم ایران بیشتر از هر تیم دیگری شایستگی دارد و امیدوارم که اتفاقات غیرقابل پیش بینی برای ما رخ ندهد تا ما بتوانیم بعد از 42 سال قهرمان آسیا شویم.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد بحث‌هایی که در مورد کم گل زدن ایران به یمن می‌شود نیز تصریح کرد: روح ورزش با پهلوانی عجین شده است اما در مورد این موضوع باید بگویم رفتارهایی که صورت می گیرد حرفه ای نیست. در فوتبال اروپا می بینیم که تیم ها نتایج ضعیفی می گیرند و اتفاق خاصی هم رخ نمی دهد برزیل از آلمان هفت گل می خورد اما دلیل بر این نیست که برزیل تیم ضعیفی است. گاهی پیش می آید اتفاقات آنطور که می خواهیم پیش نمی آید. نباید مسایل سیاسی را در ورزش دخالت بدهیم این امر اصلا درست نیست. درست است که برخی کشورها برای ما شمشیر را از رو بسته اند. آنها می خواهند به هر شکلی که شده کارشکنی بکنند. اما ما نباید تحت تاثیر این صحبت ها قرار بگیریم و کار خود را انجام دهیم و به هدف خود برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز