خبرگزاری کار ایران

سلطانی‌فر: مدیران بازنشسته کنار رفته‌اند / دلیل تاخیر در برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال برگزاری جام ملت‌های آسیا است

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۹۴۴

وزیر ورزش و جوانان معتقد است باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرد تا تیم ملی قهرمان آسیا شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دکتر مسعود سلطانی روز پنجشنبه درحاشیه آیین افتتاح آکادمی جودو قم درمجموعه ورزشی راحله این استان، در پاسخ به سئوالی درخصوص تشکیل نشدن مجمع فدراسیون فوتبال، آن را بی ارتباط با موضوع اجرای قانون منع به کار گیری بازنشستگان دانست و اظهار داشت: دلیل تاخیر در تشکیل این مجمع ، درگیر بودن فدراسیون در رابطه با مسابقات قهرمانی فوتبال آسیاست.

وی در پاسخ به اجرای قانون منع به کارگیری بازنشسته ها در وزارت ورزش و جوانان گفت: این قانون اجرا شده و همه مدیران مشمول آن کنار رفته اند.

دکتر سلطانی فر همچنین با اشاره به سفر خود به قم و افتتاح آکادمی ورزشی جودو در این استان گفت: ورزش های رزمی از جمله رشته های ورزشی هستند که همواره با استقبال فراوان قشرهای مختلف مردم مواجه است که افتتاح این سالن در این منطقه محروم می تواند بخش زیای از نیازهای این منطقه به زیرساختی ورزشی را مرتفع کند.

وی با بیان اینکه هم اکنون 2 پروژه مهم ورزشی با پیشرفت بیش از 90 درصد در قم در حال تکمیل شدن است گفت: استخر جهان پهلوان تختی با 92 درصد پیشرفت فیزیکی و مجموعه ورزشی شهدای دروازه ری با بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی از جمله طرح های مهم ورزشی است که تلاش می کنیم تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسند.

دکتر سلطانی فر همچنین در ادامه با اشاره به آخرین روند تخصیص بودجه برای تکمیل سالن 4500 نفری در شهرک پردیسان قم نیز گفت: برای تکمیل و تجهیز این سالن در بودجه 98 اعتباراتی تخصیص داده شده است که امیدواریم این سالن نیز حداکثر هفته دولت سال 99 افتتاح شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز