خبرگزاری کار ایران

آمار سرمربی تیم ملی به عنوان مربی باشگاهی

نایب قهرمانی جام در جام آسیا بزرگترین افتخار کی روش

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۹۱۰

این روزها و در شرایطی که کارلوس کی‌روش همراه تیم ملی در امارات و در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شرکت کرده، از ایران و شهر تبریز خبر می‌رسد که محمدرضا زنوزی مدیر و مالک تیم تراکتورسازی در جدیدترین پروژه نقل و انتقالاتی‌اش قصد دارد سرمربی تیم ملی را به این تیم ببرد

به گزارش ایلنا، این روزها و در شرایطی که کارلوس کی‌روش همراه تیم ملی در امارات و در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شرکت کرده، از ایران و شهر تبریز خبر می‌رسد که محمدرضا زنوزی مدیر و مالک تیم تراکتورسازی در جدیدترین پروژه نقل و انتقالاتی‌اش قصد دارد سرمربی تیم ملی را به این تیم ببرد. موضوعی که شاید کمی جدی‌تر از یک شایعه و خبرسازی باشد چرا که علیرضا اسدی مدیرعامل تراکتور بعد از انتشار این خبر از مدیریت این باشگاه کنار رفت. همه از اختلافات عمیق میان کی‌روش و اسدی در زمان حضور او در پست دبیری فدراسیون باخبر هستند و جدایی او به شائبه حضور کی‌روش رنگ واقعیت می‌زند.

افتخارات

کارلوس کی‌روش در دوران مربیگری‌اش در 4‌باشگاه اسپورتینگ لیسبون، نیویورک مترو استارز آمریکا (نیوروک ردبولز)، ناگویا گرامپوس ژاپن و رئال مادرید به عنوان سرمربی کار کرده است. او در زمان حضورش در این تیم‌های باشگاهی با اسپورتینگ یک نایب قهرمانی و سومی لیگ پرتغال و یک جام حذفی پرتغال در سال 94-95 ، نایب قهرمان جی لیگ 96 و نایب قهرمان جام در جام آسیا 96-97 و سوپرجام اسپانیا همراه رئال مادرید در سال 2003 را به دست آورده است.

بیشترین بازی: اسپورتینگ

او بیشترین بازی را به عنوان سرمربی یک باشگاه با تیم اسپورتینگ داشته است. او با این تیم در 68 بازی 45 برد 17 مساوی و 6 باخت کسب کرد و با  66 درصد برد در بازی‌ها بهترین عملکرد باشگاهی کارنامه‌اش را هم رقم زد. او در سال‌های 94 تا 96 هدایت تیم اسپورتینگ را به عهده داشت. او در رئال مادرید هم در 57 درصد بازی‌ها به پیروزی رسید اما عمر مربیگری‌اش خیلی طولانی نبود.

رئال مادرید: 14 شکست

کی‌روش اما در رئال مادرید جزو مربیان خوب به حساب نمی‌آید چرا که آمار 57درصدی برای پرافتخارترین تیم باشگاهی جهان آن هم با زیدان، رونالدو، بکهام، کاسیاس، کارلوس، فیگو و بسیاری دیگر از ستاره‌های بزرگ جهان راضی‌کننده نیست. کی‌روش در رئال مادرید در 59 بازی 34 برد 11 مساوی و 14 شکست به دست آورد و بعد از 5 شکست پیاپی و باخت 4 بر یک برابر سوسیه داد برکنار شد.

در ژاپن و آمریکا

سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران در 27‌بازی که داشت، 13 برد و 14 شکست به جای گذاشت و این درحالی است که کی‌روش با نیویورک استارز یک تساوی هم به دست نیاورد.

او در ناگویا گرامپوس ژاپن هم 48 بازی انجام داد و 22 برد، 5 تساوی و 21 باخت به دست آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز