خبرگزاری کار ایران

اجازه جدایی بازیکنی را از پیکان نمی‌دهیم

حسین فرکی: این جام ملت‌ها سطح بالایی ندارد

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۸۷۱

پیکان در نخستین دیدار خود تحت هدایت حسین فرکی با پیروزی در دیداری تدارکاتی کار خود را شروع کرد.

به گزارش ایلنا،پیکان در نخستین دیدار خود تحت هدایت حسین فرکی با پیروزی کار خود را شروع کرد. سرمربی پیکان می‌گوید نتیجه دیدار زیاد مهم نبود بلکه  هدف از این دیدار شناخت بیشتر از بازیکنان و شرایط بازی بود.

در نخستین دیدار خود با پیکان برنده از زمین خارج شدید؟

بازی و عملکرد خوبی داشتیم اما چون در شرایط بدنسازی هستیم، خیلی نمی‌توان درباره وضعیت تیم قضاوت کاملی داشت، به رغم اینکه بازی تدارکاتی بود اصرار داشتیم که برنده شویم چون به روحیه و اعتماد به نفس تیم کمک می‌کند. چیزی که در دیدار تدراکاتی برای ما ملاک است این است که کار بچه‌ها را ارزیابی کنیم، هر چند که وضعیت زمین این اجازه را نداد تا بازیکنان کیفیت خود را نشان دهند، اما در بازی‌های آینده نقاط ضعفی که داریم را بهتر بررسی می‌کنیم.

وضعیت پیکان در نیم‌فصل دوم را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

به هر حال باخت باعث می‌شود که هر تیمی دچار افت ‌شود و در نیم فصل نخست این موضوع شامل حال پیکان شد، در همین راستا ابتدا ما به این مساله توجه داریم که از نظر روحی و روانی باید وضعیت تیم را تغییر دهیم که پیروزی در بازی‌ها به ما کمک می‌کند که‌ این اوضاع را تعییر دهیم. برای همین با توجه به این روش پیکان اوضاع خوبی در نیم‌فصل دوم خواهد داشت.

برای پیکان چه برنامه‌هایی دارید؟

هر آنچه که از دست ما بربیاید انجام می‌دهیم و نیازهایی که داریم را تامین خواهیم کرد، اما کار در نیم‌فصل دوم سخت است و ما از همه توان‌مان استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم در چارچوب مقررات و با شرایط منطقی نیازهای‌مان را برطرف کنیم و حتی در صورت لزوم، جابجایی بازیکنان را انجام دهیم، چرا که برخی از بازیکنان شاید تمایل به جدا شدن داشته باشند، اما برای ما منافع باشگاه مهم است. تا این لحظه کسی از ما جدا نشده و موافقت هم نمی‌کنیم که کسی جدا شود، اما اگر احساس کنیم که نیاز به جابه‌جایی هست، آن را انجام خواهیم داد.

تیم ملی گام اول را در جام ملت‌ها محکم برداشت، نظر شما در این خصوص چیست؟ 

حدس می‌زدیم که در بازی با یمن و حتی ویتنام مشکلی نداشته باشیم و شاید بحث عراق باشد که حتی احتمال می‌رود آنها هم نتوانند مقابل ما حرفی داشته باشند. ما یک تیم ملی روی نیمکت داریم و فکر می‌‌کنم تا نیمه نهایی و حتی فینال شرایط خوبی داشته باشیم، ‌هر چند که من همه حریفان را به صورت کامل ندیدم، اما تیمی مثل استرالیا انگیزه‌های جام جهانی را ندارد و همین موضوع باعث می‌شود تا تیم‌های رده دوم آسیا با انگیزه به مصاف تیم‌های رده اول آسیا بیایند، اما در کل فکر می‌‌کنم این  جام ملت‌ها سطح بالایی نداشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز