خبرگزاری کار ایران

در گفت و گوی اختصاصی با ایلنا مطرح شد؛

ابراهیم صالحی: درباره بدهی پارس جم به سپاهان اطلاعی ندارم / اگر خدا بخواهد پنجم می شویم

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۶۷۴

صالحی که این روزها تنها به صورت سبک می دود درباره وضعیت این روزهای پارس جم جنوبی صحبت می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، چند روز قبل باشگاه سپاهان به دلیل عدم پایبندی به تعهدات مالی پارس جم بابت انتقال ابراهیم صالحی از این باشگاه شکایت کرد و صحبت‌هایی مبنی بر جلوگیری از بازی او در ترکیب این تیم در دیدارهای آتی به میان آمد. روز گذشته صالحی در دیدار دوستانه با پیکان حاضر نشد تا این شایعات قوت بگیرد.

صالحی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا با اشاره به آخرین وضعیت خودش و غیبت در دیدار دوستانه مقابل پیکان اظهار داشت: در حال حاضر از ناحیه همسترینگ مصدوم هستم و نمی‌توانم در تمرینات گروهی شرکت کنم ولی به امید خدا دو یا سه هفته دیگر مصدومیتم رفع می شود. به همین خاطر در بازی دوستانه با پیکان حاضر نبودم و فقط در کنار زمین دویدم.

وی درباره احتمال جلوگیری از بازی او  به دلیل بدهی به باشگاه سپاهان گفت: من درباره مسائل مالی  اطلاع ندارم. اگر توافقی بوده بین دو باشگاه پارس جم و سپاهان بوده اینکه چک یا هر مورد دیگری بین باشگاه ها رد وبدل شده من خبری از آن ندارم.

مهاجم  پارس جم در خصوص عملکرد باشگاهش در نیم فصل دوم گفت: اگر خدا بخواهد می توانیم جایگاه خودمان در جدول  راحفظ می کنیم و انشاالله با درایت کادر فنی و اضافه شدن بازیکنان جدید فصل را در رده ششم و اگر خیلی بهتر عمل کنیم در رتبه پنجم تمام می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز