خبرگزاری کار ایران

میلاد باقری در گفتگو با ایلنا ؛

هدف ما قهرمانی و صعود است / از تیم‌های بالانشین لیگ برتر پیشنهاد داشتم اما اجازه جدایی نگرفتم

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۵۷۸

مدافع مس کرمان معتقد است تلاش تمام مجموعه مس قهرمانی در لیگ آزادگان است.

میلاد باقری مدافع تیم مس کرمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در مورد شرایط مس کرمان اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. اردویی تدارکاتی در کیش برگزار کردیم که توانست به ما کمک کند. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا دل مردم کرمان را شاد کنیم و به لیگ برتر صعود کنیم.

وی در مورد پیشنهادات خود از لیگ برتر نیز گفت: چند پیشنهاد بسیار خوب از لیگ برتر داشتم که واقعا از هر نظر پیشنهادات خوبی بودند. این تیم‌ها جزو تیم‌های اول تا پنجم لیگ برتر بودند. شرایط و پیشنهاداتم را با باشگاه در میان گذاشتم. مسئولان باشگاه کفتند که به حضور من احتیاج دارند و اجازه جدایی را نخواهند داد. من هم به نظر آن‌ها احترام گذاشتم و در مس ماندم تا به آن هدفی که در ذهن بازیکنان و کادرفنی هست دست پیدا کنیم.

مدافع تیم مس در مورد شرایط این تیم در نیم فصل دوم لیگ آزادگان عنوان کرد: یک مقدار شرایط عجیبی در نیم فصل اول رقم خورد که نتوانستیم روند رو به رشد خود را ادامه دهیم و کمی از شرایط آرمانی فاصله گفتیم. لیگ آزادگان شرایط بسیار سختی دارد و همه‌ی تیم‌ها با نهایت توان بازی می‌کنند. حریفان سرسختی داریم و امیدواریم بتوانیم در نهایت قهرمان شویم و به لیگ برتر صعود کنیم.

وی در مورد اینکه آیا در پایان فصل و در صورت صعود به لیگ برتر مس را ترک می‌کند یا خیر نیز گفت: قرارداد من در انتهای فصل به پایان می‌رسد و آن زمان بازیکن آزاد هستم اما الآن در حال حاضر فقط به موفقیت مس فکر می‌کنم و در مورد آن قضیه در انتهای فصل تصمیم خواهم گرفت.

باقری در پایان افزود: بازیکنان، کادرفنی و مدیریتی تیم مس نهایت توان خود را به کار خواهند گرفت تا بوانیم قهرمان شویم و به لیگ برتر صعود کنیم و دل مردم کرمان را شاد کنیم. برای این هدف از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و از مردم کرمان می‌خواهیم ما را همراهی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز