خبرگزاری کار ایران

مارکار آقاجانیان: عراق مدعی اول گروه است/ هر دو حریف دیگر ما در این گروه بسیار قدرتمند هستند

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۵۵۴

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان از شرایط تیم و تمرینات صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مارکار آقاجانیان در حاشیه تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران، گفت: دیروز توقع‌ نداشتیم ویتنام آنقدر خوب باشد. همه می‌دانند ویتنام 13 بازی تدارکاتی داشته که 6 بازی در ماه دسامبر بوده است. آنها بسیار آماده بودند و می‌توانستند یک امتیاز کسب کنند.

وی افزود: ویتنام دیروز مسحتق باخت نبود. در مورد عراق هم نیازی صحبت نیست. همانطور که بیشتر کارشناسان می‌گویند عراق مدعی اول گروه است. او نه تنها مدعی اول صعود بلکه مدعی قرار گرفتن بین 4 تیم اول تورنمنت است. در کل می‌دانیم بازی سختی  مقابل ویتنام در پیش داریم. هر دو حریف دیگر ما در این گروه بسیار قدرتمند هستند. باید برای صعود به مرحله بعد تلاش کنیم.

مربی تیم ملی در مورد اینکه باید چه کاری کرد تا تیم ملی در این تورنمنت عنوانی به دست بیاورد، گفت:همانطور که شما گفتید همه تیم  تلاش می‌کنند و همدلی خوبی داریم. باید بگویم خوشبختانه علیرضا جهانبخش  شرایط خوبی دارد و می‌تواند کنار تیم کارش را دنبال کند. او آماده بازی با ویتنام است. بچه‌ها تلاش می‌کنند نتایجی بگیرند که باعث خوشحالی ایران شوند. باز هم تأکید می‌کنم فینال اول ما بازی با ویتنام است.

آقاجانیان در مورد اینکه از بازی اول تیم ملی استقبال خوبی نشد و چه پیامی برای هواداران دارد، تصریح کرد:‌بعد از بازی هم گفتم از همه هوادارانی که برای حمایت از تیم ملی آمدند تشکر می‌کنم. دست هواداران را می‌بوسم و از آنها تشکر می‌کنم.آنها از لحظه اول بازی تا سوت پایان ما را تشویق کردند. امیدوارم اگر شرایط برای هواداران مقدور است به ورزشگاه بیایند و تیم ملی را حمایت کنند. 

وی در پاسخ به این سوال که مردم همه تیم ملی را دوست دارند و چه کاری باید کرد که فضا آرام شود و همه دیگر به مشکلات بین کارلوس کی‌روش و برانکو آگاه هستند، گفت: همه تمرکزمان روی بازی با ویتنام و فینال است و به جز این به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز