خبرگزاری کار ایران

بنی تمیم: نباید فکر کنیم در راس هرم چه کسی قرار دارد / نرفتنمان به جام‌جهانی قطعی نیست

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۳۹۳

سرپرست فدراسیون کشتی در مورد مسائل مختلف اظهار نظر کرد.

به گزارش ایلنا، حمید بنی‌تمیم، سرپرست فدراسیون کشتی که سرپرست فدراسیون کشتی که با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران صحبت‌ می‌کرد، درباره زمان برگزاری انتخابات این فدراسیون اظهار داشت: طبق صحبت‌هایی که شده ابتدا باید تکلیف 3 هیات استانی که با سرپرست اداره می‌شود و روسای 4 هیات که بازنشسته هستند مشخص شود تا زمینه برای برگزاری انتخابات فراهم شود. تکلیف آن 3 هیات با فدراسیون و اداره‌کل ورزشی استان است که در حال انجام آن هستیم.

وی درباره دغدغه مربیان تیم ملی‌، گفت: شرایط را تا جایی که امکان دارد فراهم کردیم تا کادرهای فنی دغدغه‌ای نداشته باشند و طبق برنامه کارها پیش می‌رود. اردوی تیم‌های ملی در حال انجام  است، امروز، فردا و جمعه مسابقات کشتی پهلوانی کشور در کرج را داریم. مسابقات نوجوانان در قم و خراسان جنوبی نیز هفته آ‌ینده برگزار خواهد شد. 

سرپرست فدراسیون کشتی افزود: وظیفه ما این است که طبق تقویمِ مجمع فدراسیون کار را ادامه دهیم، نباید فکر کنیم در راس هرم چه کسی قرار دارد. من به عنوان خدمتگذار این مسئولیت را پذیرفته‌ام و امیدوارم این دغدغه‌ها هرچه زودتر برطرف شود، اما با توجه به تلاش‌ها، کادر فنی تیم‌های ملی نباید دغدغه ای برای انجام فعالیت‌ها داشته باشند. 

بنی‌تمیم درباره ماجرای گرفتن میزبانی جام جهانی از ایران و سپس دعوت دوباره کشورمان به این مسابقات گفت: زمانی که ما درخواست میزبانی را داشتیم فقط جام جهانی کشتی آزاد را درخواست دادیم. پیشنهاد ما این بود که زمان دیگری برای برگزاری مسابقات در نظر گرفته شود، اما اتحادیه جهانی نظر دیگری داشت که روسیه بلافاصله درخواست جدیدی ارائه می‌دهد که با توجه به شرایط حاکم بر فدراسیون ایران مورد موافقت قرار می‌گیرد. 

وی افزود: دودانگه که به عنوان نماینده ما در آن جلسه حضور داشت با من تماس گرفت و گفت شیوه حضور تیم‌ها در جام جهانی تغییر کرده و 5 تیم برتر مسابقات جهانی به همراه یک تیم منتخب در جام جهانی شرکت می‌کنند که با توجه به ششمی ایران در مسابقات جهانی است وقتی دیدیم جزء شرکت‌کنندگان نیستیم با توضیح دودانگه گفتیم که اصرار ما بر میزبانی درست نیست چون نمی‌توانستیم شرکت کنیم، اما جای تعجب این بود که بعد از این موضوع روسیه برای ما دعوت‌نامه فرستاد. اتفاقی که خارج از اصول اتحادیه جهانی رخ داد نه از طریق مرجع اصلی که ما به اتحادیه نامه زدیم و دلیل این موضوع را جویا شدیم که هنوز جوابی نگرفته‌ایم. 

بنی‌تمیم درباره اینکه آیا عدم حضور ایران در جام جهانی کشتی آزاد با توجه به صحبت‌های محمدی قطعی شده است یا نه، گفت: این موضوع هنوز به صورت کامل منتفی نیست؛ نظر کادر فنی این بود، اما در حال بررسی هستیم شاید با دید آینده‌نگری تیم امید یا تیم جوانی را عازم این مسابقات کنیم که نیاز به بررسی بیشتر دارد. 

وی درخصوص اینکه آیا فدراسیون مشکلی برای اعزام به تورنمنت‌های بین‌المللی باتوجه به درخواست‌ کادرهای فنی ندارد، گفت: 100 درصد بودجه خود را از کمیته ملی المپیک و بیش از 95 درصد بودجه را از وزارت ورزش دریافت کرده‌ایم و با چند درصد باقی مانده و همچنین حمایت‌های مالی اسپانسرها فکر نمی‌کنم تا مسابقات قهرمانی آسیا در چین مشکل بودجه‌ای برای اعزام‌ها داشته باشیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز