خبرگزاری کار ایران

سلطانی فر در دیدار با پیشکسوتان پاس:

با کمک نیروی انتظامی، پاس را احیا می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۱۷۴

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به افتخارات گسترده تیم پاس گفت: امروز را فصلی نو در تاریخ باشگاه پاس بدانیم و هدف همه ما احیای مکتب اخلاقی پاس باشد.

به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: بدون تردید خیلی از بزرگان فوتبال ایران ریشه پاسی دارند و با کمک و تمایل نیروی انتظامی، پاس را احیا می کنیم و تصور می کنم بسرعت بتوانیم این تیم را احیا کنیم 

دکتر سلطانی فر تصمیمات گذشته برای انتقال تیم های تهرانی مانند پاس اشتباه دانست و گفت : هدف از  تشکیل باشگاه پاس ارتباط مردم با پلیس بود و با توجه تمایل نیروی انتظامی برای احیا مجدد پاس زمان خوبی برای همه ما فراهم شده است و به جد معتقدم پاس بعنوان بخشی از هویت و تاریخ ورزش و مردم ایران است و  باید احیا شود.

وزیر ورزش و جوانان از داورزنی معاون قهرمانی خواست کارگروهی با حضور مسیولان نیروی انتظامی و پیشکسوتان پاس و فدراسیون فوتبال تشکیل شود و امتیاز و شرایطی با رعایت مقررات برای ورود پاس به دسته یک ایجاد شود.

دکتر سلطانی فر گفت: من بخصوص از آقای فرکی می خواهم برای احیای فنی این تیم به نیروی انتظامی، وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال کمک کنند.

دکتر سلطانی فر گفت: جای باشگاه پاس در ورزش کشور خالی است و من برای احیا این تیم با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی مذاکره خواهم کرد و اعتقاد دارم باشگاه پاس نه تنها در فوتبال بلکه در سایر رشته ها و حتی خانواده های نیروی انتظامی و سایر مردم و خصوصا تیم های پایه می تواند کمک کند و بسیار موثر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز