خبرگزاری کار ایران

پورعلی گنجی: روی پایم یخ گذاشته‌ام تا زودتر خوب شود

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۷۴۹

مدافع تیم ملی معتقد است تا ملی پوشان باید تمرکز خود را حفظ کنند و بازی به بازی جلو بروند.

به گزارش ایلنا، مرتضی پورعلی‌گنجی در خصوص پیروزی پر گل ایران مقابل یمن اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم شرمنده هواداران نشدیم. همه بچه‌ها خوب و با تمرکز کار کردند. خوشبختانه سه امتیاز بازی را گرفتیم و شروع خوبی داشتیم.

وی درباره حمایت خوب هواداران از تیم ملی در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی گفت: خوشبختانه هم در جام جهانی، هم در جام ملت‌های قبلی و هم در این دوره همه هواداران به ما لطف دارند و حمایت می‌کنند. خدا را شکر شرمنده آنها نشدیم و توانستیم با گرفتن سه امتیاز شروع خوبی داشته باشیم.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان در واکنش به این مسئله که تیم‌های بزرگی چون استرالیا و کره جنوبی شروع خوبی در جام نداشتند، اما تیم ایران قدرتمندانه کار خود را آغاز کرد، گفت: فوتبال رو ندارد. اگر نگاه کنید تیم‌های کوچک هم مقابل تیم‌های دیگر یا پیروز شدند یا امتیاز گرفتند. بردن راحت نیست و باید تمرکزمان را حفظ کنیم و بازی به بازی جلو برویم. تیم‌ها پیشرفت کرده‌اند. فلسطین با سوریه مساوی کرد و اردن هم استرالیا را شکست داد. همه تیم‌ها پیشرفت کرده و برای کسب برد امید دارند. ما بازی به بازی جلو می‌رویم، تمرکزمان روی بازی با ویتنام است و امیدوارم دل هواداران را شاد کنیم.

پورعلی‌گنجی که در اواخر بازی از ناحیه مچ پای چپ آسیب دیده بود در پاسخ به این سؤال که آیا آسیب‌دیدگی او جدی است یا نه، گفت: نه، خوشبختانه چیزی نیست. ضربه‌ای خوردم که روی آن یخ گذاشته‌ام تا زودتر خوب شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز