خبرگزاری کار ایران

رضاییان: همه تمرکز ما روز بازی با ویتنام است

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۷۲۱

مدافع تیم ملی ضمن قدردانی از حمایت هواداران ایرانی از تیم ملی اعلام کرد که تمرکز آنها روی بازی با ویتنام است.

به گزارش ایلنا، رامین رضاییان، مدافع تیم ملی فوتبال ایران در پایان مسابقه برابر تیم ملی یمن اظهار داشت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و خوشحالم که برنده این بازی شدیم. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی برای تفاضل گل بالا این نتیجه را بدست آورد یا خیر، گفت: این چه حرفی است که می‌زنید؟ تیم‌های بزرگ را در این مسابقات دیدید که چه نتایجی گرفتند حتی استرالیا هم به اردن باخت و همه تیم‌ها خوب بازی می‌کنند یمن هم تیم خوبی بود خدا را شکر که ما برنده شدیم.

او ادامه داد: کارهایی که کادر فنی از ما خواسته بود در زمین انجام دادیم تا برنده شویم. در حال حاضر همه فکر ما به بازی با ویتنام است. 

مدافع تیم ملی درباره اینکه چنین نتیجه‌ای تاثیر روی افکار تیم‌های مطرح به ایران دارد یا خیر، ادامه داد: اینطور نیست،‌ همه تمرکز ما روی بازی‌های خودمان است و به تیم‌های دیگر کاری نداریم اما اینطور نیست که مثل گذشته تیم‌ها ضعیف باشند. همه تیم‌ها خوب و قوی هستند و در فوتبال امروز تیم ضعیف وجود ندارد. همه تمرکز ما روز بازی با ویتنام است تا انشاءالله نتیجه خوبی بگیریم و دل مردم ایران شاد شود چرا که برای ما سنگ تمام گذاشتند. امروز هم به استادیوم آ‌مدند و دستشان درد نکند چون با معرفت هستند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز