خبرگزاری کار ایران

پنجعلی: کارمان در جام جهانی آسانتر از جام ملت‌های آسیا بود

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۵۶۸

پیشکسوت فوتبال کشور می گوید این دوره جام ملت ها بهترین فرصت برای قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران است.

محمد پنجعلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص اولین بازی تیم ملی در جام ملت های آسیا گفت: تیم یمن را می بریم و فکر می‌کنم به راحتی از گروه مان صعود می کنیم البته نباید حریف ها را دست کم بگیریم ولی فکر نمی کنم مشکلی برای صعود از گروه داشته باشیم، ما باید از الان به فکر بازی‌های مرحله بعد باشیم. اینکه می گویند یمن ناشناخته است و نباید دست کم گرفته شود قبول، ولی حقیقت این است که کشورشان وضعیت مناسبی ندارد آنها چند سال است که زیر بمباران هستند و تمرین مناسبی ندارند. این ها قابل کتمان نیست این یعنی برنده بازی ما هستیم.

وی افزود: من فکر می کنم کی روش با مصاحبه های خود می خواهد فشار را از روی تیم و بازیکنان بردارد تا آنها بدون استرس بهترین بازی خودشان را ارائه کنند. آنها می خواهند سایه توقعات از سر تیم ملی برداشته شود تا با فشار روانی کمتری در مسابقات حضور داشته باشند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در رابطه مدعیان قهرمانی جام ملت های آسیا گفت: با توجه به تجربیات بازیکنان ملی که در اروپا و آسیا بازی می‌کنند تیم پخته، آماده و جوانی داریم که توان قهرمانی آسیا را دارند. با اینکه از نظر ساختاری پر از مشکل هستیم ولی از نظر پتانسیل بازیکنان در آسیا حرف اول را می زنیم به شرطی که از فرصت هایمان استفاده کنیم.

محمد پنجعلی درخصوص سختی قهرمان شدن در آسیا گفت: کار ما در جام جهانی آسانتر بود چرا که دنبال دفاع از حیثیتمان بودیم اما در آسیا به دنبال قهرمانی هستیم و این استرس وجود دارد که به آن نرسیم. بنابراین در جام ملت های آسیا کارمان سخت‌تر است و تیم های مانند یمن و هند دنبال دفاع از حیثیتشان هستند نه قهرمانی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز