خبرگزاری کار ایران

بعد از ۴۰ سال و اندی همه از این تیم ملی انتظار قهرمانی دارند

عنایتی: مجیدی از لحاظ فنی و روانی می‌تواند کمک کند

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۳۸۶

رضا عنایتی هنوز هم نگران وضعیت استقلال برای نیم فصل دوم است و امیدوار است بازیکنان جدید

به گزارش ایلنا، رضا عنایتی هنوز هم نگران وضعیت استقلال برای نیم فصل دوم است و امیدوار است به جز فرهاد مجیدی که او را یک عضو تاثیرگذار برای این تیم می‌داند، مدیران باشگاه بازیکنان جدیدی را جذب کنند. در این خصوص آقای گل استقلالی‌ها به تیم ملی کی‌روش خیلی امیدوار است و برخلاف خیلی‌ها که معتقدند حضور مجیدی برای استقلال حاشیه درست می‌کند، او این حضور را مفید می‌داند.

شرایط استقلال را در نقل و انتقالات نیم فصل دوم چطور می‌بینید؟

برای استقلال به جز اضافه شدن فرهاد مجیدی به کادرفنی اتفاق جدیدی نیفتاده است. واقعا نگران از دست دادن زمان برای استقلال هستم و امیدوارم اتفاقی بیفتد. چون با این شرایط شاید اتفاقاتی که در نیم فصل افتاد بازهم برای استقلال رخ بدهد. نیم فصل اول متاسفانه امتیازات زیادی از دست دادیم و امیدواریم مسوولان بیشتر حساس باشند و با به خدمت گرفتن بازیکنان خوب شرایط بهتری رقم بخورد.

در گیرودار خوشحالی بازگشت مجیدی به استقلال اما یکسری مخالف بودند چون معتقدند در تیم دو دستگی ایجاد می‌شود.

مخالف که همیشه وجود دارد و در هیچ موردی شما نمی‌توانید همه افراد را با خودتان همسو و هم عقیده ببینید. به هرحال آنهایی که دل‌شان با استقلال است از انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان کسی که برای استقلال زحمت زیادی کشیده خوشحال هستند. مجیدی مهره‌ای است که هم از نظر روحی و روانی و هم از نظر فنی می‌تواند به استقلال کمک کند. من فقط نگران بازیکن هستم که نبود آن باعث می‌شود نتایج لازم را استقلال به دست نیاورد و حتما تیم باید بازیکن بگیرد.

شما به عنوان کسی که خودتان سابقه سرمربیگری هم دارید آیا علاقه‌مند به حضور در کادرفنی استقلال هستید؟

من همیشه وقتی اسم استقلال می‌آید ضربان قلبم بالا می‌رود. هر کجا که از من کمک بخواهند بدون فکر قبول می‌کنم و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

شرایط تیم ملی را چطور می‌بینید؟ تقریبا همه انتظار قهرمانی از این تیم در جام ملت‌‌ها دارند.

من هم معتقدم بعد از 40 سال و اندی همه از این تیم ملی انتظار قهرمانی دارند. به نظرم این اتفاق بعید نیست چون بازیکنان با کیفیتی داریم که هم از لحاظ شخصیتی و درک و همه از نظر فنی می‌دانند که چقدر مردم برای روی سکوی اول رفتن این تیم لحظه‌شماری می‌کنند و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

اما کی‌روش شرایط را سخت جلوه می‌کند که این اتفاق شدنی نیست؟

مربی نباید صددرصد و با قاطعیت چیزی را بگوید. ما باید منطق روی فوتبال داشته باشیم. بحث فوتبال زیبا بازی کردن و نتیجه گرفتن است. امیدوارم اتفاقات این بار به نفع تیم ملی باشد. من الان انتخاب اولم تیم ملی و قهرمانی آن است و به همه نظرات کادر فنی برای موفقیت و قهرمانی احترام می‌گذارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز