خبرگزاری کار ایران

حسن روشن در گفت‌و گو با ایلنا:

آمدن مجیدی خطرناک است/ تیم ملی قهرمان نشود کی روش چکار کرده؟

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۱۸۶

پیشکسوت فوتبال کشور و باشگاه استقلال حضور مجیدی روی نیمکت استقلال را خطرناک دانسته است.

حسن روشن در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص خرید بازیکن خارجی اظهار داشت: بازیکن خارجی اگر بازیکن خوبی باشد که بیرون نمی ماند. به نظر من استقلال باید با همین داشته هایش سرکند تا در آخر فصل بازیکنان جدید و خوبی را انتخاب کند.

او درباره اضافه شدن فرهاد مجیدی به کادر فنی استقلال گفت: آمدن مجیدی فعلا یک مُسکن و بسیار خطرناک است، باید مواظب باشد، اگر قرار است نظر فنی بدهد و حرفش قبول شود خوب است اما اگر فقط اسمش روی نیمکت مطرح باشد تا مسکنی برای هواداران باشد کار درستی نیست.

بازیکن پیشکسوت استقلال افزود: بعضی حرف می زنند تا کار بگیرند. من اگر حرف میزنم نمیخوام جای کسی را بگیرم، من اصلا نمیخواهم جایی کار کنم. اگر حرف حقیقتی میزنم می خواهم هوادار بداند اوضاع و احوال چطور است. 

حسن روشن درباره وضعیت تیم ملی در جام ملت های آسیا گفت: با این وضعیت تدارکات قوی رقبا، فکر نمی کنم تیم ملی قهرمان جام ملت های آسیا بشود. آقای کی روش هم بد صحبت کرد، رسیدن به چهار تیم افتخار ما نیست، پنجاه و سه  سال پیش  در دوازده سال، سه دوره پشت سرهم این کار را کردیم. این حرفها را می گوید تا اگر نتیجه نگرفت بگوید من اینها را گفتم.

وی ادامه داد: کی روش کاری کرده اگر به نیمه نهایی رسیدیم خدا را شکر کنیم. اگر قرار بود هفت سال با این هزینه گزاف در ایران باشند و نتیجه فقط بردن ما به جام جهانی باشد قبل از این با برانکو و دو مربی ایرانی به جام جهانی رفتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز