خبرگزاری کار ایران

باید در نیم فصل دوم جشن گل بیشتری برای نفتی‌ها داشته باشم

پیمان میری: پیشنهاد دارم اما باید با نفت مسجد سلیمان مذاکره کنند

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۱۷۰

بازیکن نفت مسجد سیلمان این روزها به صورت انفرادی تمرین می کند تا با آمادگی کامل برای نیم فصل دوم و حضوری موفق در جمع مسجد سلیمانی‌ها آماده شود.

پیمان میری  در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: چون مادرم مریض است فعلا در تهرانم و با تیم تمرین نمی کنم. البته برای نرفتن سر تمرین با آقای مرزبان هماهنگ کرده ام و اجازه گرفتم.

وی افزود:صبح ها خودم انفرادی تمرین می کنم تا آمادگی بدنی خودم را حفظ کنم. بعد از ظهرها درگیر کارهای  مادرم هستم. امیدوارم که زودتر حالشان بهتر بشود تا با تمرکز بیشتری تمرین کنم.

بازیکن نفت مسجد سلیمان درباره پیشنهادات انتقال به تیم های دیگر گفت: پیشنهاد هست ولی بازیکن مسجد سلیمان هستم، هر باشگاهی که مرا می خواهد باید مستقیما با خود باشگاه مذاکره کند. از اینکه در کنار هواداران مسجدسلیمانی هستم خوشحالم و روزهای خوبی در کنار آنها داشتم که شاید بهترین خاطراتم به صعود به همراه این تیم به لیگ برتر مربوط می‌شد. با حمایت آنها به دنبال این خواهم بود تا در نیم فصل دوم جشن گل بیشتری را داشته باشم. 

میری درباره مرزبان سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: به شاگردی آقای مرزبان افتخار می کنم و از ایشان خیلی یاد گرفتم. مهمترین درسی که از آقای مرزبان گرفتم صبوری و تلاش در راه رسیدن به هدف است و امیدوارم در نیم فصل دوم در این تیم بتوانم به عملکرد بهتری دست پیدا کنم. در نیم فصل اول فرصت چندانی برای گلزنی نصیبم نشد و این شاید به خاطر فشاری بود که روی تیم وجود داشت اما امیدوارم این شرایط در نیم فصل دوم متفاوت باشد و بتوانم بیشتر توانایی خودم را نشان دهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز