خبرگزاری کار ایران

السوما: توانایی رقابت با هر تیمی را داریم

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۹۴۴

ستاره تیم ملی سوریه و الاهلی عربستان معتقد است تیمش توانایی رقابت با هر تیمی در این دوره از جام ملت های اسیا را دارد .

به گزارش ایلنا، عمر السوما ستاره تیم ملی سوریه امیدواری زیادی به موفقیت تیمش در این دوره از رقابت های جام ملت های آسیا دارد و معتقد است که تیمش می‌تواند در برابر تمام 23 تیم دیگر این تورنمنت نمایشی موفقیت آمیز داشته باشد .

سوما که در کنار خریبین که مرد سال فوتبال آسیا در سال2017 شد توانستند عملکرد چشمگیری با تیم ملی سوریه در انتخابی جام جهانی 2018 داشته باشند و در آخرین قدم با شکست در برابر استرالیا از حضور در این جام باز ماندند اما عملکرد درخشان این تیم ، امید ها را برای موفقیتشان در جام ملت های آسیا به طرز چشمگیری افزایش داد .

مهاجم تیم الاهلی عربستان در کنفرانس خبری قبل از اولین رقابت تیمش در این رقابت ها که بازی مقابل فلسطین در شهر شارجه است گفت : این بازی شرایط کاملا متفاوتی با 2 مسابقه ما با استرالیا دارد و ما شرایط بهتری نسبت به قبل داریم و به خصوص از نظر فیزیکی پیشرفت زیادی داشتیم ، اکنون تیم ملی سوریه تیمی قدرتمند از تمام جهات است و توانایی پیروزی برابر تمام 23 تیم دیگر تورنمنت را دارد.

وی درباره زوج خود در خط هجومی سوریه گفت: همه عمر خریبین را می‌شناسند از کیفیت او مطلع اند اما تمام بازیکنان ما از کیفیت مناسبی  برخوردارند و می‌توانند برای تیم حریف خطرناک باشند . 

سوما  در 4 سال اخیر بیش از 100 گل برای تیم باشگاهی اش  به ثمر رسانده و این امر او را به یکی از خطرناکترین مهاجمان آسیا تبدیل کرده است درباره احساسش از حضور در امارات گفت: بسیار هیجان زده هستم و این اولین بار است که در چنین تورنمنت ملی‌ای شرکت خواهم کرد و  و با عشقی که به کشور سوریه دارم و با کمک هواداران زیادمان به دنبال کسب بهترین نتایج در این رقابت‌ها هستیم.

ترجمه: امیررضا خانی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز