خبرگزاری کار ایران

امیرحسین اصلانیان در گفت‌وگو با ایلنا:

علیپور شانسی برابر کریم انصاریفرد و آزمون نداشت/ برانکو هم 6 بازیکن از فولاد دعوت می‌کرد

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۹۰۹

در شرایطی که کمتر از 48 ساعت به اولین بازی تیم ملی ایران در جام ملت‌ها باقی مانده، پیشکسوت فوتبال ایران مدعی است کارلوس کی‌روش قادر به پایان دادن به حسرت 43 ساله ایران در کسب قهرمانی این رقابت‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم ملی ایران دوشنبه اولین بازی‎‌ خود را در جام ملت‌های 2019 امارات برابر یمن پشت سر خواهد گذاشت. 

امیرحسین اصلانیان پیشکسوت فوتبال در گفتگو با ایلنا با تمجید از تیم ایران گفت: کاروان ایران هم اکنون روزهای پرفشاری را سپری می‌کند و همه از جمله شخص کی روش به دنبال کسب قهرمانی آسیا بعد از 43 سال هستند با این حال کار تیم ملی در این تورنمنت آسان نیست و همه تیم های حاضر مدعی هستند و البته ایران هم یکی از این تیم هاست.

وی با اشاره به شرایط متفاوت تیم ملی در این تورنمنت نسبت به جام جهانی ادعا دارد شاگردان کی‌روش با استراتژی تهاجمی برابر رقبا به میدان خواهند رفت: همه‌ی ما بی صبرانه منتظر تماشای بازی شاگردان کارلوس کی روش هستیم و احتمالا تیمی متفاوت و هجومی تر نسبت به جام جهانی را مشاهده خواهیم کرد و امیدارم که مسابقاتمان را یکی پس از دیگری با موفقیت سپری کنیم و در نهایت با صدرنشینی در گروهمان اتفاقات بهتری را نسبت به دوره‌های گذشته رقم بزنیم.

اصلانیان یکی از مهم‌‌ترین ویژگی‌های که تیم فعلی ایران را از تیم های ادوار گذشته متمایز می‌کند اتحاد فوق‌العاده ای دانست که درون تیم شاهد آن هستیم: مطمئنا کی روش پس از سال‌‌ها فعالیت به اهمیت این مسئله پی برده است و این موضوع از بروز بسیاری از مشکلاتی که ممکن است به وجود بیاید پیشگیری می‌کند و احتمالا دیگر ضربه‌هایی همچون ضربه‌ای که از تیم ناهماهنگ‌مان در جام ملت‌های 2000 لبنان خوردیم را تجربه نمی‌کنیم و تیم کنونی قادر است افتخار بزرگی را کسب کند.

اصلانیان در پایان درباره لیست سرمربی تیم ملی گفت: لیست هر مربی بستگی به استراتژی تاکتیکی و تفکراتش دارد. به طور مثال زمانی که آقای برانکو سرمربی تیم ملی بودند 6 بازیکن از فولاد انتخاب می‌کردند یا اکنون وقتی صحبت از علیپور و غیبت او در لیست تیم ملی است باید این مساله را در نظر بگیرید که رقبای او کریم انصاریفرد و سردار آزمون هستند که کیفیت خود را در لیگ یونان و انگلیس و روسیه نشان داده‌اند و در جام جهانی نیز نمایش قابل قبولی داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز