خبرگزاری کار ایران

آمار نگران کننده خرید جدید تراکتورسازی؛ از میلان تا نیمکت‌نشینی لیگ سوئیس

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۶۵۶

هافبک جدید تراکتورسازی با وجود رزومه خوبی که دارد در سال‌های اخیر آمار جالبی ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روز گذشته تراکتورسازی یک هافبک شناخته شده گینه‌ای به نام کوین کنستانت به خدمت گرفت که سابقه بازی در تیم‌های بزرگ از جمله میلان ایتالیا را دارد و با رزومه خوبی که دارد خرید مناسبی به نظر می‌رسد.

از زمان انتشار خبر پیوستن این بازیکن به تراکتورسازی واکنش‌های زیادی در فضای مجازی صورت گرفته و هرکسی نظری نسبت به آن داشته است.

بدون شک حضور بازیکنانی مثل کنستانت با رزومه خوب بین‌المللی می‌تواند برای فوتبال ما خوب باشد و اعتبار لیگ برتر را افزایش می‌دهد ولی اگر صرفاً بخواهیم از بعد فنی به قضیه نگاه کنیم جای تردیدهایی هم نسبت به او و عملکردش وجود دارد.

اگرچه کنستانت در رسانه‌های داخلی بیشتر به عنوان بازیکن سابق میلان معرفی شده است ولی او در سال‌های اخیر در لیگ ترکیه و سوئیس حضور داشته و در نهایت به عنوان بازیکن آزاد راهی تراکتورسازی شده است.

آخرین حضور کنستانت در سری آ مربوط به سال 2015 بوده و با 7 بازی در نیم فصل به لیگ ترکیه کوچ کرد و به ترابوزان رفت و در این تیم هم تنها 8 بازی انجام داد و سپس به لیگ سوئیس و تیم سیون پیوست.

او سه فصل عضو این تیم بود که فصل نخست 11 بار برای تیمش به میدان رفت و در فصل بعد تنها در 7 بازی در ترکیب تیم قرار گرفت و در فصل سوم هم به تیم زیر 21 ساله‌ها در دسته سوم سوئیس تبعید شد و فصل گذشته در این رده هم تنها 3 بار برای تیمش به میدان رفت.

به هر جهت بازیکنان بزرگی بوده‌اند که در سال‌های پایانی فوتبال خود به ایران آمده و احیا شدند و بازیکنان نامداری‌ها بودند که در لیگ برتر جواب ندادند و باید دید کنستانت می‌تواند عملکرد خوبی برای تراکتور داشته باشد یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز