خبرگزاری کار ایران

عصبانیت کریمی از خبرنگاران

مگر با نتیجه گرفتن تیم ملی نان ما سنگ می‌شود؟ / نیاز به دعوت کسی ندارم

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۵۱۲

مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت درخصوص شرایط تیم ملی فوتبال در آستانه آغاز مسابقات جام ملت‌های آسیا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علی کریمی، مربی تیم سپیدرود رشت که برای دریافت مدرک A آسیا در کلاس‌های مربیگری شرکت کرده در جمع خبرنگاران حاضر شد و پاسخگوی سوالات آنها بود

کریمی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: من در کلاس مربیگری حضور دارم و تازه این کلاس‌ها شروع شده است، در این شرایط چه صحبتی می‌توانم انجام دهم؟ 

او درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در آستانه جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم و تیم ملی شرایط خوبی دارد و می‌تواند به موفقیت برسد. من دوست دارم تیم ملی نتایج خوبی بگیرد و مثل همه ایرانیان، آرزویم موفقیت این تیم است. اینکه تیم ملی موفق نشود چه سودی عایدی من می‌شود؟ قطعا سود موفقیت تیم ملی برای همه بیشتر از ناکامی آن است.

کریمی افزود: چرا نباید از تیم ملی انتظار قهرمانی نداشت؟ تیم ملی شرایط بسیار خوبی داشته و می‌تواند به قهرمانی برسد، همه این انتظار را دارند، با این شرایطی که تیم ملی دارد، آنها شانس اول هستند، تیم بسیار خوب است و چرا نباید قهرمان شود.

کریمی درباره اینکه برای حمایت از تیم ملی فوتبال ایران به امارات دعوت شده است، گفت: ما نیازی به دعوت کسی نداریم. تیم ملی شانس قهرمانی دارد، مگر ما تیم اول آسیا نیستیم؟ آن وقت نباید شانس اول قهرمانی باشیم؟ مگر غیر از این است؟ 

کریمی در رابطه با اینکه ما دو تیم ملی داریم، عنوان کرد: مگر تیم دومی تشکیل شده؟ آیا تیم جدیدی درست شده که ما خبر نداریم؟ 

وی در مورد اینکه منظور از دو تیم ملی داشتن، این است که تیم ملی آنقدر بازیکن خوب دارد که می‌تواند دو تیم تشکیل دهد، تصریح کرد: همین تیم اصلی شرایط خوبی دارد و اگر شرایط خوب باشد می‌توانند قهرمان شوند. 

مربی سپیدرود درخصوص اینکه تیم ملی در سال 2000 و 2004 بازیکنان خیلی بهتری داشت، اظهار داشت: اینطور نیست، در هر دوره بازیکنان خوبی هستند و این حرف‌ها را رسانه‌ها درست می‌کنند، ما مگر تیمی قوی‌تر از تیم سال 1990 که در پکن بود داریم؟ آن تیم در دوره بعدی و در مسابقات هیروشیما از گروه خودش هم صعود نکرد. آن زمان بازیکنان بزرگی بودند که ما عکس‌های آنها را جمع می‌کردیم، ولی فوتبال شرایط خودش را دارد و همه بازیکنان قابل احترام هستند.

کریمی در ارتباط با اینکه مردم از تیم ملی سرد شده‌اند، گفت: در این مورد از مردم سؤال کنید، چرا از من سؤال می‌پرسید؟ من هم نظرم را به عنوان یک عضو جامعه بیان کردم، چرا در این موارد پای مردم را وسط می‌ کشید؟ لطفا از مردم مایه نگذارید،‌ اگر به دنبال نظر مردم هستید، به میدان آزادی تشریف ببرید و آنجا مردم زیادی هستند که می‌توانید نظرشان را بپرسید. 

کریمی در مورد صحبت‌های کی‌روش مبنی بر اینکه پرچم صلح بالا آورده است، اظهارات تندی را بیان کرد: من در مورد کی‌روش حرف‌هایم را زده‌ام، همین صحبت‌ها را می‌کنید که به شما می‌گویم که قصد مصاحبه ندارم، آن زمانی که شما به مدرسه می‌رفتید من فوتبال بازی می‌کردم و با خبرنگاران بزرگی که خیلی از شما دوستان سرشناس‌تر بودند و اسم‌شان را تریلی نمی‌کشید، ارتباط داشتم. خدا رحمت کند برخی از ‌آنها دیگر در این جمع زنده نیستند، این کارها را برای این جوان‌ها(بازیکنان تیم امید) می‌توانید انجام دهید، اما من می‌دانم که شما چه حرف‌هایی دوست دارید بشنوید.

او ادامه داد: برای چه پای مردم را وسط می‌کشید؟ ما هر وقت گیر می‌‌کنیم، اسم مردم را به میان می‌آورید. چرا جاهای دیگر به مردم توجه نمی‌کنید؟ در همین سایت‌ پربیننده خودتان اخبار اشتباه زیادی درج می‌کنید، چرا قبل از اینکه اخبار را مطرح کنید، از صحت آن به طور صددرصد اطلاع کسب نمی‌کنید که بعد از چند دقیقه خبر را حذف کنید، اینها همه مشکل و معضل است، شما کارتان همین است که دنبال این مسائل بگردید. آیا شرایط بدین جا رسیده که به ما بگویند من و امثال من دوست نداریم که تیم ملی نتیجه نگیرد، مگر با نتیجه گرفتن تیم ملی نان ما سنگ می‌شود؟ تیم ملی نتیجه بگیرد چه لطمه‌ای به من می‌خورد؟ موفقیت تیم ملی باعث شادی مردم می‌شود و ما از این مسئله خوشحال می‌شویم. وقتی تیم ملی در جام ملت‌های 2019 موفق شود این قهرمانی متعلق به همه مردم است و باعث می‌شود که مردم سرشان را بالا بگیرند. 

وی در مورد اینکه از او دعوت شده به امارات برود، تصریح کرد: من در کلاس مربیگری هستم و نمی‌توانم جایی بروم، اما برای تیم ملی دعا می‌کنم که موفق شود، تیم ملی متعلق به مربی یا بازیکن خاصی نیست، تیم ملی متعلق به مردم است و اگر موفق شود، در آینده از قهرمانی تیم ملی صحبت می‌شود نه از اسم شخص خاصی، برای همین ما دوست داریم مردم شاد شوند. 

وی در مورد امکانات تیم ملی عنوان کرد: امکانات تیم ملی بسیار خوب است، چه تیم‌های قبل از این و چه در سال‌های اخیر، بهترین امکانات برای تیم ملی فراهم بوده است. زمانی که ما بازی می‌‌کردیم این امکانات وجود نداشتند.

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه در مورد اینکه خیلی‌ها می‌گویند تیم ملی سالها در رنکینگ اول آسیا قرار دارد، تصریح کرد: آیا قرار است تیمی که هفت هشت سال در رده اول آسیا بوده شانس قهرمانی نداشته باشد؟ ما در جام جهانی هم عملکرد خوبی داشتیم و اکنون باید شانس اول قهرمانی باشیم، هر کسی که بهانه می‌آورد، به دنبال بهانه خودش است و نباید به این مسائل توجه کرد.

وی در پایان صحبت‌های خود گفت: باز هم می‌گویم امیدوارم تیم ملی قهرمان شود، شما به دنبال اخبار داغی می‌گردید که در این شرایط چیزی کاسب نیستید و نمی‌تواند از من چیزی بشنوید، خدا روزی شما را جای دیگری بدهد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز