خبرگزاری کار ایران

حسینی برای تمدید قرارداد با فتحی جلسه داشته است

مباشری: شفر روی مجیدی نظر مثبت داشت

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۴۹۴

هادی مباشری معاون اجرایی باشگاه استقلال آخرین وضعیت این تیم را پیش از سفر به قطر تشریح کرد

به گزارش ایلنا،هادی مباشری معاون اجرایی باشگاه استقلال آخرین وضعیت این تیم را پیش از سفر به قطر تشریح کرده و همچنین اعلام کرد حضور مجیدی در کادر فنی با درخواست شفر بوده و توافقاتی در این خصوص صورت گرفته است.

فرهاد مجیدی به عنوان دستیار جدید وینفرد شفر انتخاب شد.

فرهاد مجیدی کاپیتان استقلال یکی از کسانی بود که آقای شفر رویش نظر مثبت داشت. در جلسه‌ای که آنها با یکدیگر داشتند، توافقات حاصل شد و ایشان به خانه‌اش بازگشت.

اما خود شما در مصاحبه‌ای که روز چهارشنبه داشتید حضور ایشان را در استقلال تکذیب کردید.

آن روز زمینه فراهم نبود. بالاخره خواسته‌هایی هم فرهاد مجیدی داشت و در جلسه‌ای که صبح دیروز آقای فتحی با مجیدی برگزار کرد و آقای شفر هم با ویدیوکنفرانس پیگیر بود، بالاخره توافقات حضور مجیدی در استقلال فراهم شد.

یک مربی آلمانی هم به کادر فنی استقلال اضافه شد. ایشان از چه زمانی در تمرینات حضور خواهند یافت؟

ابتدا قرار است قرارداد ایشان نهایی شود و پس از امضای آن در تمرینات حضور یابند. فکر می‌کنم در دو، سه روز آینده این اتفاق بیفتد و ایشان هم در تمرینات حضور یابند.

تیم چه زمانی عازم قطر خواهد شد؟

طبق برنامه قرار است تیم روز یکشنبه عازم قطر شود اما احتمال دارد این سفر به صبح روز دوشنبه منتقل شود. پروازهای قطر هر روز صبح و عصر است و مشکلی از این بابت وجود ندارد. طبق خواسته شفر هم اردو به مدت دو هفته خواهد بود.

آیا شفر از دوبی به تیم اضافه خواهد شد؟

خیر. ایشان به تهران خواهند آمد و به همراه تیم عازم قطر خواهند شد. همه بازیکنان هم همراه تیم خواهند بود و ان‌شاءا... تیم با نفرات کامل عازم اردو خواهد شد.

بحث تمدید قرارداد حسین حسینی به کجا رسید؟

حسینی چهارشنبه جلسه‌ای را با فتحی برگزار کرد. تا آنجا که من خبر دارم توافقاتی هم صورت گرفت. حسینی جزو خانواده استقلال است و فکر می‌کنم ایشان باز هم در استقلال بماند.

شایعه شده تیموری در لیست خروجی تیم است؟

ایشان با ما به قطر خواهد آمد. من از لیست خروجی اطلاع دقیقی ندارم اگر هم لیستی باشد دست فتحی است و ایشان می‌داند نفرات خروجی چه کسانی هستند.

قائدی در تمرین روز گذشته تیم ملی امید حضور نداشته است؟

مشکل خاصی وجود ندارد. ایشان از امروز در تمرینات تیم ملی امید شرکت خواهد کرد و به دلیل مشکلات شخصی که داشت، از مربیان اجازه گرفته بود.

آیا بازی دوستانه هم در کشور قطر هماهنگ شده است؟

در حال رایزنی هستیم که چند بازی دوستانه را در آنجا برگزار کنیم. شفر چنین درخواستی را از ما داشته است و فکر می‌کنم دو الی سه بازی دوستانه را در قطر برگزار کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز