خبرگزاری کار ایران

منچستر یونایتد - ردینگ ، چلسی - ناتینگهام فارست

ستاره‌های کی‌روش در حسرت درخشش مقابل غول‌های انگلیس

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۳۵۰

دو ستاره فوتبال ایران نمی‌توانند تیم‌های خود را در مقابل دو تیم بزرگ فوتبال انگلیس همراهی کنند.

به گزارش ایلنا، حضور بازیکنان ایرانی در این فصل از رقابت‌های چمپیونشیپ انگلیس باعث شد تا هواداران فوتبال در ایران منتظر رویارویی احتمالی این بازیکنان همراه با تیم‌هایشان با غول‌های فوتبال انگلیس در مسابقات حذفی باشند و برای آن لحظه شماری کنند.

از قضا همین اتفاق افتاد و در قرعه‌کشی دور سوم FA cup ناتینگهام‌فارست و ردینگ در مقابل چلسی و منچستریونایتد قرار گرفتند که این رویارویی برای تمامی فوتبالدوستان ایرانی جذاب بود. اما زمانی که برنامه مسابقات دور سوم این مسابقات اعلام شد مشخص شد که کریم انصاری‌فرد و سعیدعزت‌اللهی نمی‌توانند تیم‌های خود را در مقابل دو تیم بزرگ فوتبال انگلیس همراهی کنند.

دلیل این اتفاق هم برگزاری جام ملت‌های آسیا در فصل زمستان بود که بازیکنان آسیایی شاغل در فوتبال اروپا را درگیر خود می‌کرد و آن‌ها باید به اردوی تیم‌های کشور خود ملحق می‌شدند.

البته سعید عزت‌اللهی با مصدومیتی که گریبانگیرش شد حضور در امارات را هم از دست داد تا افسوس وی دو برابر شود زیرا هم حضور در مقابل منچستریونایتد را از دست داده و هم فرصت درخشش در جام‌ملت‌های آسیا را از دست رفته می‌بیند.

کریم انصاری‌فرد نیز که پیوستنش به ناتینگهام فارست به درازا کشید امیدوار به درخشش در مقابل چلسی بود که حضور در امارات این فرصت را از وی گرفت و حال او در اردوی تیم ملی ایران مهیای درخشش در جام ملت‌های آسیا می‌شود.

این دو مسابقه امروز برگزار خواهد شد. منچستر یونایتد از ساعت 16 در مقابل ردینگ در اولدترافورد بازی خواهد کرد و چلسی نیز از ساعت 18:30 پذیرای ناتینگهام فارست خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز