خبرگزاری کار ایران

ماریو بودیمیر کیست؟

سرزن و فرصت‌طلب؛ آشنایی با جانشین گادوین منشا، ماریو از دینامو

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۲۶۶

مهاجم خارجی مدنظر برانکو در تیم دینامو زاگرب توپ می‌زن و آمار خوبی نیز از خود به ثبت رسانده است.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ پس از بازگشت از کرواسی در جلسه‌ای با ایرج عرب شرکت کرد و از اهداف نقل و انتقالاتی خود پرده برداشت. در این جلسه که جزییات آن فاش شد مقرر گردید تا گادوین منشا در لیست خروجی پرسپولیس قرار بگیرد و یک مهاجم کروات جایگزین وی شود. مهاجمی که برانکو در کرواسی صحبت‌های اولیه را با وی کرده بود و به توافق نیز دست یافته بود.

این مهاجم ماریو بودیمیر نام دارد که 197 سانتیمتر بلندی قامت اوست و در امر گلزنی با سر تبحر ویژه‌ای دارد. بودیمیر می‌تواند ضعف پرسپولیس در گلزنی از روی ارسال‌های هوایی را نیز برطرف کند و به همین دلیل برانکو برای جذب وی مصر است.

این مهاجم کروات سال گذشته در تیم رودس کرواسی حضور داشت که در 21 بازی توانست 15 بار گلزنی کند و توانست با نمایش‌های درخشان خود مورد توجه غول فوتبال کرواسی قرار بگیرد. در تابستان 2018 به دیناموزاگرب بپیوندد. بودیمیر توانسته در نیم فصل اخیر 8 گل در تمام رقابت‌ها برای دیناموزاگرب به ثمر برساند. 5 گل در لیگ، دو گل در مقدماتی لیگ اروپا و یک گل در جام حذفی حاصل مار این مهاجم بوده و وی با همین آمار نسبتا خوب  توانسته مورد توجه برانکو ایوانکوویچ قرار بگیرد.

بودیمیر در صحبت‌های ابتدایی که با برانکو داشته از فوتبال ایران و تیم پرسپولیس اطلاعاتی را کسب کرده و اعلام داشته مشکلی برای حضور در این تیم ندارد و به برانکو اعلام کرده که مسئولان باشگاه پرسپولیس باید رضایتنامه وی را از تیم دیناموزاگرب دریافت کنند.

برانکو در جلسه خود با عرب این موضوع را مطرح کرده و از او خواسته تا وی نیز در اسرع وقت برای دریافت رضایتنامه بودیمیر اقدام کند. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این مهاجم 32 ساله را باید در نیم فصل دوم در لباس سرخ پرسپولیس ببینیم.

پرسپولیس در حال حاضر علی‌علیپور، مهدی‌شریفی، محمدامین اسدی و سعید کریمی را به عنوان مهاجمان تخصصی در اختیار دارد و با جذب بودیمیر شمار این مهاجمان به عدد 5 خواهد رسید. شاید همین تعدد نفرات در نوک پیشانی خط حمله بود که باعث شد برانکو روی نام مهاجم نیجریه‌ای و محبوب خود قلم قرمز بکشد و او را در لیست مازاد قرار دهد.

علی ایحال باید منتظر باشیم و ببینیم این انتقال چه زمانی رسمی خواهد شد و تیم پرسپولیس در ادامه مسابقات لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و همچنین جام حذفی چه نتایجی را به ثبت خواهد رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز