خبرگزاری کار ایران

گرفتن رضایتنامه خرج دارد؛ حسینی برای رفتن از استقلال هم به جمع‌بندی نرسیده!

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۸۴۰

قرارداد حسین حسینی مانند مهدی رحمتی در پایان فصل تمام می‌شود و او بازیکن آزاد خواهد بود.

به گزارش ایلنا، قرارداد حسین حسینی مانند مهدی رحمتی در پایان فصل تمام می‌شود و او بازیکن آزاد خواهد بود. اخبار و شایعه‌هایی درباره جدایی احتمالی او در نیم فصل شنیده می‌شود. جدی‌ترین و جدیدترین گزینه هم گویا تراکتورسازی تبریز است. اما آنچه درباره حسینی از باشگاه استقلال شنیده می‌شود و همچنین اطرافیان این بازیکن تایید می‌کنند، او در نقل و انتقالات زمستانی جمع آبی‌پوشان تهرانی را ترک نخواهد کرد.

این موضوع دو دلیل دارد. اول اینکه برای جدایی نیازمند رضایتنامه است. گرفتن رضایتنامه از مدیران استقلال که طبق اعلام و ادعای خودشان از مجید حسینی جدا شده 600 هزار دلار درآمدزایی داشتند بسیار گران و پرهزینه خواهد بود. رقمی که بعید است هیچکدام از تیم‌های لیگ برتری بتوانند یا بخواهند چنین پول‌هایی را پرداخت کنند. دلیل دوم هم اینکه فعلا هیچ مقصد مناسبی برای گلر جوان استقلال وجود ندارد. تمام تیم‌های مدعی خودشان یکی، دو گلر مدعی دارند. محسن فروزان در تبریز، بیرانوند در پرسپولیس، رشید مظاهری در ذوب آهن و پیام نیازمند در سپاهان برای فیکس بازی کردن اگر از رحمتی مدعی‌تر نباشند، رقیب آسان‌تری از او هم نخواهند بود. بنابر این باید طبق شنیده‌ها از باشگاه و اطرافیان حسینی پذیرفت که او در نیم فصل جایی نمی‌رود و دست کم تا آخر فصل و پایان قراردادش ماندنی است.

اختلاف آشکار حسینی و رحمتی

موضوع بعدی درباره حسینی اختلاف آشکار او با مهدی رحمتی است. هرچند هیچکدام رسما در این باره اظهارنظر نکرده‌اند اما از رفتار و گفتارشان پیداست که با یکدیگر اختلاف دارند. در مقطعی که رحمتی به دلیل اظهار نظرش درباره داوری‌ها و حمایت آنها از تیم ملی مورد هجوم بازیکنان پرسپولیس قرار گرفته بود، حسینی برخلاف دیگر استقلالی‌ها پست و متن و عکسی در حمایت از کاپیتان و رقیبش منتشر نکرد. وقتی هم که حسینی خط خورد، رحمتی کوچک‌ترین واکنشی به این موضوع نشان نداد و حتی به رسم کاپیتانی سعی نکرد به گلر جوان روحیه بدهد. می‌شود اختلاف حسینی و رحمتی را با اختلاف رحمتی و طالب‌لو مقایسه کرد. اختلافی که باعث جدایی مهدی شد!

اول حسینی، بعد رحمتی

استقلالی‌ها از بین این دو نفر باید یکی را انتخاب کنند. در مورد رحمتی یک موضوع قطعی به نظر می‌رسد. او فعلا برنامه‌ای برای خداحافظی از فوتبال ندارد و نمی‌خواهد از استقلال هم جدا شود. حالا دیگر این حسینی جوان است که باید انتخاب کند می‌تواند یکی دو فصل دیگر با رحمتی رقابت کند یا نه؟ هرچند شنیده می‌شود مدیران استقلال برای تمدید قرارداد هر دو دروازه‌بان برنامه دارند. اما تمدید قرارداد حسیتی در اولویت است. اگر حسینی حاضر به تمدید شود فقط به یک شرط خواهد بود؛ به شرطی که او شماره یک باشد و تضمین سرمربی برای فیکس بازی کردن را داشته باشد. البته باشگاه هم بتواند به لحاظ مالی رضایت او را جلب کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز