خبرگزاری کار ایران

محمد غلامی: قدرتمندترین حریف ایران، عراق است

کی روش نسل طلایی ایران را در اختیار دارد / با قهرمانی تیم ملی مشت‌هایم را گره می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۶۸۵

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران که سابقه حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا را در کارنامه دارد معتقد است شاگردان کارلوس کی روش پتانسیل بالایی برای رسیدن به عنوان قهرمانی جام ملت‌های 2019 دارند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران چند روز دیگر در مسابقات جام ملت‌های آسیا باید برابر یمن، عراق و ویتنام مصاف بدهد. محمد غلامی، بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران که در سال 2011 به همراه افشین قطبی این مسابقات را تجربه کرده می‌گوید نسل فعلی فوتبال ایران می‌توانند به قهرمانی در این مسابقات دست پیدا کنند. 

بازیکن فعلی سپیدرود رشت در گفت و گو با ایلنا درباره شرایط شاگردان کارلوس کی روش می‌گوید: از نظرم تیم ملی شرایط ایده آلی دارد و بازیکنانی در حال حاضر در اردوی حاضر هستند بهترین‌های لیگ داخل و لژیونرها هستند. انتظارات از آقای کی روش زیاد است و امیدواریم که به امید خدا پس از مدت‌ها قهرمان آسیا شویم. شرایط دشوار خواهد بود اما ایران پتانسیل بالایی داشته که همیشه در تورنمنت‌های سخت خودش را نشان بدهد.

سخت‌ترین بازی گروهی ایران به احتمال زیاد مقابل عراق خواهد بود. این دو تیم در تورنمنت سال 2015 بازی خاطره انگیزی داشتند که عراق موفق شد در ضربات پنالتی به برتری دست پیدا کرده و از مرحله حذفی به دور بعدی صعود کند. غلامی درباره رویارویی با تیم عراق می‌گوید: در حال حاضر اتفاقات عجیب و غریب در فوتبال زیاد است و همان زمان که با آنها بازی می‌کردیم تیم خوبی داشتند. به نظرم اگر بتوانیم عراق را شکست بدهیم راه صعود به مرحله بعدی هموار خواهد شد. 

او ادامه داد: قطعا مقابل یمن و ویتنام نباید به دردسر بیفتیم اگرچه نمی‌شود آنها را دست کم گرفت اما بعید می‌دانم در حدی باشند که ایران را به دردسر بیندازند. از نظرم قدرتمندترین حریف فعلی ایران، عراق است و کار دشواری مقابل آنها خواهیم داشت.

غلامی درخصوص اینکه در تیم ملی فعلی اغلب از لژیونرها تشکیل شده گفت: مطمئنا نسلی فعلی ما طلایی هستند. بازیکنانی مانند سردار آزمون و علیرضا جهانبخش که سرشناس هستند؛ از بازی قدوس خوشم می‌آید و فکر می‌کنم می‌تواند در فاز تهاجمی کمک زیادی به تیم ملی کند. از نظرم سردار آزمون شعور فوتبالی بالایی دارد و به شخصه می‌گویم او خیلی توانایی کمک کردن دارد و یکی از خصوصیات خوب او دقت در ضربات سر است.

مهاجم اسبق سپاهان درباره پیشرفت تیم ملی فوتبال ایران به همراه کارلوس کی روش اظهار داشت: ایشان نسل خوبی از فوتبال را رونمای کرده‌اند و به نظرم عملکرد خیلی خوبی داشته‌اند. اما به نظر فنی در مقایسه کی روش با افشین قطبی، من عملکرد قطبی را بیشتر دوست داشتم و سطح بالایی بود.

من هم به عنوان طرفدار تیم ملی آرزو دارم قهرمان شویم ولی کار بسیار سختی داریم. با بازی‌های فوق العاده‌ای که در جام جهانی دیدیم همه باید از تیم ملی حمایت کنیم و امید داریم که عنوان قهرمانی را بالای سر ببرند. با این قهرمان پس از چندین سال احساس غرور خواهم کرد و برای این موفقیت مشت‌هایم را گره می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز