خبرگزاری کار ایران

بهترین پاسورهای لیگ مازندرانی هستند

محمد قاسمی‌نژاد: آقا یحیی برگردد یک جام می‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۶۴۶

دومین تمرین پدیده درحالی برگزار شد که باز هم خبری از یحیی گل‌محمدی نبود و بازیکنان بدون حضور سرمربی تمرین کردند

به گزارش ایلنا،دومین تمرین پدیده درحالی برگزار شد که باز هم خبری از یحیی گل‌محمدی نبود و بازیکنان بدون حضور سرمربی تمرین کردند. گل‌محمدی مدت‌هاست که به دلیل مشکلات مالی با مسوولان باشگاه دچار اختلاف شده و به همین علت فعلا تمرینات را هم تحریم کرده است. اما یکی از بازیکنان خوب این فصل پدیده محمد قاسمی‌نژاد وینگر گل‌ساز پدیده است که رقابت فشرده‌ای با چند همشهری‌اش دارد. در این‌خصوص با پاسور شمالی پدیده گفتگویی انجام داده‌ایم.

تمرین پدیده باز هم بدون گل‌محمدی انجام شد؟

بله، ما دو روزی است بدون آقای گل‌محمدی تمرین می‌کنیم که امیدواریم مشکلات مالی تیم حل شود و آقایحیی هم به مشهد بازگردد.

فکر می‌کنی این اتفاق رخ دهد؟

آقای گل‌محمدی مشکلی با پدیده ندارد و تنها مشکل او مالی است که دوست ندارد بازیکنان تحت فشار باشند. او برای تیم زحمت کشیده و تا اینجا هم رسانده که همه می‌دانند اگر پول نباشد در آینده مشکلات چند برابر می‌شود. در حال حاضر تنها مشکل ما همین بی‌پولی است که اگر برطرف کنند همه چیز حل می‌شود.

چرا تیم صدرنشین و تیمی که در یک قدمی فینال جام حذفی قرار گرفته یک نفر حمایت‌کننده‌ ندارد؟

تا الان هم که پدیده سر پا مانده و تا اینجا رسیده به خاطر شهردار سابق مشهد و استاندار بوده است. باور کنید پدیده شرایط خیلی سختی را سپری کرده که اگر حمایت همین چند نفر هم نبود شاید در یک قدمی سقوط قرار می‌گرفت چون باز هم می‌خواستند شش امتیاز از تیم کم کنند. واقعا حیف است پدیده  که تازه هواداران را به خود نزدیک کرده و صاحب طرفدار شده به حال خودش رها کنند تا دوباره مثل قبل شود.

تیم را چه کسی تمرین می‌دهد؟

آقای الهامی و سایر دستیاران آقای گل‌محمدی.

خود تو هم شرایط خوبی در تیم داری که جزو بهترین پاسورهای لیگ محسوب می‌شوی. دراین مورد صحبتی داری؟

من پنج پاس گل دادم و دو گل هم به ثمر رساندم که برای نیم‌فصل آمار بدی نیست. البته من هفت بازی ابتدایی فصل را از نیمه دوم بازی کردم و فیکس نبودم که اگر فیکس بودم قطعا آمار بهتری داشتم.

ظاهرا رقیبانت هم همگی مازندرانی هستند؟!

امید عالیشاه و محمد کریمی و من همگی‌مان با پنج پاس گل در صدر قرار داریم که از این بابت خوشحالم و همگی مازندرانی هستیم.

به این تعداد باید میلاد جهانی دیگر مازندرانی را هم اضافه کرد که او هم چهار پاس گل داده است؟

میلاد هم بچه مازندران است که نمی‌دانستم او هم چهار پاس گل داده که از این بابت خوشحال هستم چون رقابت برای بهترین پاسور شدن بین بازیکنان مازندرانی است.

تو خیلی دیر در فوتبال مطرح نشدی؟

یک سری تصمیمات اشتباه باعث شد دیر مطرح شوم. من در لیگ دسته اول زیاد بازی کردم که شرایط آمدن به لیگ برتر را داشتم اما اتفاقاتی رخ داد که به این خواسته‌ام نرسم. ما یک زمانی گهر دورود را با کمترین هزینه به لیگ برتر آوردیم ولی کاری کردند که در گهر نتوانستیم ماندگار شویم.

قراردادهای گهر هم خیلی پایین بود؟

قرارداد خود من پنج میلیون تومان بود که دست آقای عابدینی درد نکند که برای دادن رضایت‌نامه‌ام 90 میلیون گرفت! در کل مشکلات زیاد کشیدم و الان هم که آمدم پدیده هنوز مشکلات ادامه دارد!

هر تیمی هم که رفتی بی‌پول بوده؟

از گهر گرفته تا مس سرچشمه، نساجی، نفت آبادان، خونه به خونه و پدیده همگی بی‌پول بودند که این هم از شانس ماست!

به عنوان یک وینگر، خوب پاس گل دادی. فکر می‌کنی تا پایان فصل دورقمی کنی؟

اگر مشکلات حل شود و آقای گل‌محمدی هم به تیم برگردد تلاش می‌کنم دورقمی‌اش کنم. من با همین سنی که دارم آن‌قدر انگیزه دارم که می‌خواهم حقم را در لیگ برتر بگیرم.

قراردادت با پدیده چند ساله است؟

تا آخر فصل قرارداد دارم.

پدیده این شرایط را دارد که حداقل یک جام بگیرد؟

ما یک بازی تا فینال جام حذفی فاصله داریم و در لیگ هم این شانس را داریم که حداقل سهمیه بگیریم. تیم ما تنها یک مشکل دارد که مالی است و با طرف کردن آن در هر دو جام مدعی خواهیم بود.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز