خبرگزاری کار ایران

باورنکردنی در ایران؛ کتک‌کاری در مسابقات پای رینگ (ویدئو)

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۵۹۸

انگار قرار نیست مسابقه‌ای در بوکس بدون حاشیه و سر و صدا برگزار شود. بعد از رقابت‌های قهرمانی کشور که حاشیه‌های زیادی در پی داشت، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان کشور هم از سر و صدا بی‌نصیب نبود و حتی کار به زد و خورد کشید.

به گزارش ایلنا، این رقابت‌ها در حالی به میزبانی رشت در حال برگزاری است که اعتراض‌ها به داوری و زد و خورد کنار رینگ مبارزه، جنجال ساز شد. ماجرا از مبارزات وزن ۶۹ کیلوگرم شروع شد، جایی که مبارزه بوکسوری از آذربایجان شرقی و میزبان(گیلان) برای قطعی شدن مدال برنز در حال پیگیری بود که در پایان نماینده میزبان برنده اعلام شد در حالی که مربی تیم آذربایجان شرقی به شدت به این نتیجه اعتراض داشت. شدت اعتراض‌ها تا حدی بود که ابوذر فرجی سرمربی آذربایجان شرقی رینگ مبارزه را به نشانه اعتراض به حق خوری بوکسور خود ترک نمی‌کرد تا اینکه با ضربات سیلی و پرتاب شدن از رینگ مجبور به ترک رینگ شد.

ابوذر فرجی که سرپرستی تیم بوکس آذربایجان شرقی را هم بر عهده دارد، در رابطه با اتفاق‌های رخ داده، می‌گوید: «متاسفانه شرایط در بوکس ایران طوری شده است که هرکس میزبان رقابتی می‌شود به خاطر هزینه‌ای که کرده، باید اول شود. ما در وزن ۶۹ کیلوگرم با نماینده گیلان بازی داشتیم که بردبار رییس کمیته داوران که خودش گیلانی است حق بوکسور ما را نداد و من هم  بحق به این موضوع اعتراض کردم.»

او ادامه ماجرا را اینطور تعریف می‌کند: «پس از اعتراض من، بردبار دستور داد 3،2 قلدر با زدن مشت توی چشمم پاسخ این اعتراضم را بدهند. بردبار خودش هم یک مشت به صورتم زد که البته شاهد هم دارم اما خودم نخواستم پیگیر این موضوع شوم. متاسفانه به ما توهین کردند. وقتی هم که به قبایی مسوول هیات‌های استانی فدراسیون موضوع را گفتم به جای حمایت پاسخ داد که از این به بعد گوشتان را می‌برم و کف دستتان می‌گذارم تا دیگر دور و بر بوکس پیدایتان نشود!»

مربی تیم آذربایجان شرقی با بیان اینکه تیم‌های زیادی به داوری اعتراض داشتند، ادامه می‌دهد: «حق‌خوری‌های زیادی در مسابقات شده است اما من دیگر طاقت نیاوردم. اگرچه با اعتراض من کل تیمم را از ادامه رقابت‌ها محروم کردند. ۱۲ سال است در بوکس هستم و ۵ سال نیز مربیگری می‌کنم و شاگردانم در رده‌های سنی مختلف از نونهالان گرفته تا جوانان مدال‌های مختلف کشوری دارند. نمی‌دانم چه کار کنم و به چه کسی اعتراض کنم. شماره ثوری رییس فدراسیون را هم ندارم و دسترسی هم به ایشان وجود ندارد. اگر حتی اعتراض من هم به ناحق بوده باشد چرا بقیه شاگردانم را از مسابقات محروم کردند؟ به هر حال موضوع را از طریق هیات استانی دنبال می‌کنم و پیگیر هستم.»

این ماجرا در حالی از سوی یک طرف دعوا به این صورت تعریف می‌شود که هنوز مسوولان فدراسیون واکنشی به این حرف‌ها نشان نداده‌اند.

حجم ویدیو: ۱۴.۸۸M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۵۷ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز