خبرگزاری کار ایران

هر جا کم می آورند، داور را مقصر می کنند

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۵۹۳

رییس کمیته مسابقات و داوران فدراسیون بسکتبال می‌گوید متاسفانه تیم‌ها هرجا که کم می‌آورند و کاری از دست‌شان ساخته نیست، داوران را مقصر باخت خود می‌کنند.

به گزارش ایلنا، ورژ آبکاریان در مورد اعتراض‌های سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان به داوری بازی با شیمیدر گفت: «ما دیروز در کمیته داوران و مسابقات فیلم بازی را به طور کامل دیدیم. مواردی را مطرح کردند که اصلا درست نبود. تیم نفت در دو دقیقه آخر 6 پرتاب پنالتی را از دست داد اما کسی به این موارد توجه نمی‌کند و همه بحث داوری را وسط می‌کشند.»

او ادامه داد: «نمی‌دانیم چرا بحث فنی خودشان را مطرح نمی‌کنند و فقط می‌خواهند داوران را سیبل کنند. چرا نمی‌گویند ما خودمان 6 پرتاب پنالتی را گل نکردیم. آیا همه باخت‌هایشان تقصیر داور است؟ متاسفانه کسانی که بازی‌ها را آنالیز می‌کنند این موارد را نمی‌بینند و نمی‌گویند.»

رییس کمیته داوران و مسابقات فدراسیون بسکتبال همچنین گفت: «هر جا که می‌بینند نمی‌توانند کاری کنند سراغ داوران می‌آیند. من مخالف مواخذه کردن داوران نیستم اما آن طرف را هم باید ببینیم. تیمی که میلیاردی هزینه می‌کند به اشتباهات خودش رسیدگی نمی‌کند. آ‌یا گل نشدن پنالتی‌شان هم تقصیر داور است؟»

آبکاریان ادامه داد: «مسوولان آبادان به 5 صحنه معترض بودند و فیلمش را فرستادند که پس از بررسی مشخص شد فقط یکی از آنها اشتباه داور بوده است و در بقیه موارد سوت‌های درستی زده شده. داوران هم انسان هستند و طبیعتا اشتباه می‌کنند. آنها که معصوم نیستند اما باید در میدان همه اشتباهات را ببینیم نه فقط جایی که به ضررمان بود داور را مقصر جلوه کنیم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز