خبرگزاری کار ایران

سورپرایز هندی‌ها در ورود به امارات

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۵۵۶

فدراسیون فوتبال هند اعلام کرد قرارداد جدید با حامی مالی البسه فیل‌ها در همان ماه اول سود کلانی برای آنها در پی داشته است.

به گزارش ایلنا، دقیقا دو هفته قبل ستاره‌های فوتبال هند در آستانه ترک این کشور به سمت امارات در مراسمی مجلل با لباس‌های جدید خود با یک تولیدی متفاوت از شرکت نایکی آمریکا شرکت کردند تا از کیت اول تا سوم خود برای حضور در جام ملت‌های آسیا رونمایی کنند. این البسه که در رنگ و طرح‌های متفاوت نسبت به سال‌های گذشته آماده شده بود در همان هفته‌های اول اکران رکورد فروش را زد. هندی‌ها که به‌عنوان نخستین تیم حاضر در جام ملت‌های 2019 وارد امارات شدند تا تمرینات خود را در این کشور ادامه بدهند، هر روز با استقبال دو تا سه هزار نفر از طرفداران خود در اردوگاه محل اسکان در دبی روبه‌رو می‌شوند که همین استقبال نشان داد هندی‌ها برای خریدن کیت البسه تمایل زیادی دارند.

سرمربی آمریکایی – انگلیسی هند که این روزها برای انتخاب تیم تدارکاتی با مشکلات زیادی روبه‌رو است، در واکنش به حمایت مردم این کشور از تیم ملی و فشارهای کاذب به خاطر بالا بودن انتظار از این تیم در جام ملت‌ها گفت: «ترسی وجود ندارد. اتفاقا برای ما این اتفاق مهمی بود چون انگیزه بازیکنان برای درخشش را بیشتر کرد چرا که الان همه می‌دانند هند در امارات هم یک برگ برنده بزرگ دارد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز