خبرگزاری کار ایران

کریم انصاری فرد، یار غار کی‌روش

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۴۲۷

مهاجم اردبیلی تیم ملی همواره به عنوان یکی از مردان مورد اعتماد کارلوس کی‌روش در اردوی تیم ملی قرار داشته است.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران اردوی آماده‌سازی خود برای حضور در جام ملت‌های آسیا را در کمپ اسپایر دنبال می‌کند و کارلوس کی‌روش امیدوار است تیمش را برای قهرمانی در آسیا به بهترین شکل آماده کند و به قهرمانی قاره کهن دست پیدا کند.

یکی از بازیکنان حاضر در اردو کریم‌انصاری‌فرد است که در این 8 سالی که کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران است همواره در اردوها حضور داشته و یکی از مردان قابل اعتماد کارلوس کی‌روش بوده است. انصاری‌فرد همراه با کارلوس کی‌روش دو جام‌جهانی و یک جام ملت‌ها را تجربه کرده و در تورنمنت امارات دومین جام ملت‌های خود را به سرمربیگری مرد پرتغالی پشت سر خواهد گذاشت.

وی همواره و حتی مواقعی که بدون تیم بوده نیز به تیم ملی دعوت شده و در ترکیب تیم ملی با شماره 10 حضور داشته است. شاید دو صحنه از انصاری‌فرد در زمان سرمربیگری کی‌روش در اذهان همه باقی خواهد ماند و بعدها از آن به عنوان یک خاطره شیرین یاد خواهد شد.

در جام ملت‌های 2015 در استرالیا و در مرحله یک‌چهارم نهایی زمانی که مهرداد پولادی از سوی بنجامین ویلیامز با کارت قرمز مواجه شد کی‌روش عصبانی و برافروخته از این اتفاق در بین دو نیمه به رختکن نرفت و منتظر بنجامین ویلیامز ایستاده بود تا به او اعتراض کند. حتی دستیاران کی‌روش هم توان نزدیک شدن به وی را نداشتند اما این مهاجم تیم ملی بود که به کی‌روش نزدیک شد و او را متقاعد کرد تا به رختکن برود. 

کریم انصاری فرد، یار غار کی‌روش

دیگر صحنه ماندگار از انصاری‌فرد به جام جهانی 2018 برمی‌گردد جایی که تیم ملی در مقابل پرتغال صاحب پنالتی شد و کی‌روش دستور داد تا کریم انصاری‌فرد پشت توپ قرار بگیرد. مرد مورد اعتماد کی‌روش پشت توپ قرار گرفت و به بهترین شکل ممکن توپ را به طاق دروازه روی پاتریسیو چسباند تا کی‌روش بهترین نتیجه ایران در تاریخ جام‌های جهانی را بگیرد و انصاری‌فرد هم نامش به عنوان گلزن در ادوار جام جهانی ثبت شود.

کریم انصاری فرد، یار غار کی‌روش

 اکنون در چهارمین تورنمنت معتبر انصاری‌فرد زیر نظر کی‌روش باید ببینیم چه اتفاقی در انتظار وی و تیم‌ملی خواهد بود و آیا بعد از چهار دهه می‌توانیم دوباره به قهرمانی آسیا دست پیدا کنیم یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز