خبرگزاری کار ایران

حسینی، قربانی جنگ سرد کی‌روش و رحمتی

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۳۹۹

ماجرای خط خوردن‌های دقیقه 90 حسین حسینی از لیست تیم ملی و ربط دادن آن به نیمکت‌نشینی‌های او در استقلال توسط کی‌روش یک سوژه تکراری و البته بحث برانگیز است.

به گزارش ایلنا، ماجرای خط خوردن‌های دقیقه 90 حسین حسینی از لیست تیم ملی و ربط دادن آن به نیمکت‌نشینی‌های او در استقلال توسط کی‌روش یک سوژه تکراری و البته بحث برانگیز است. در حساس‌ترین مقطع فصل گذشته که استقلال برای کسب سهمیه در لیگ می‌جنگید و به دنبال صعود از گروه مرگ در لیگ قهرمانان آسیا بود به دروازه‌بان جوان استقلال پیغام داده بودند که اگر ذخیره رحمتی باشد و روی نیمکت بنشیند مسافر جام جهانی نخواهد بود و خط می‌خورد. به این ترتیب آرامش حسینی بهم خورد و رابطه‌اش با کاپیتان تیره و تار شد و در نتیجه جو استقلال به‌هم ریخت.

هرچند این اولتیماتوم باعث فیکس شدن حسینی نشد تا همان طور که هشدار داده بودند از لیست مسافران روسیه خط بخورد. امیرعابدزاده در اردوی قبل از جام جهانی برای نخستین بار دعوت شد و در نهایت هم کی‌روش پسر احمدرضا را در لیست قرارداد و دروازه‌بان استقلال را خط زد.

نیمکت‌نشین رحمتی بازهم خط خورد

مشابه این داستان برای جام ملت‌ها هم بی کم و کاست تکرار شد. کی روش به حسینی فشار می‌آورد تا برای حضور در لیست نهایی درترکیب اصلی قرار بگیرد و رحمتی را در استقلال نیمکت‌نشین کند! ماموریتی که او از پس انجام آن برنیامد تا بازهم خط بخورد و یک تورنمنت مهم دیگر را از دست بدهد. به نظر می‌رسد حسینی، قربانی اختلاف و جنگ سرد کی‌روش و رحمتی شده است. تجربه نشان داده کسانی که نتوانند برای مرد پرتغالی در برابر مخالفان و منتقدان او بجنگند در لیست او جایی ندارند. اما اگر طوری رفتار کنند و کاری را انجام دهند که او می‌خواهد، آن‌وقت حضورشان در تیم ملی حتمی است. حتی اگر مصدوم یا نیمکت‌نشین باشند یا حتی از فوتبال خداحافظی کرده باشند.

کی‌روش می‌رود یا حسینی؟

مشخص نیست که کی روش بعد از جام ملت‌ها سرمربی تیم ملی می‌ماند یا رفتنی است، اما اگر مرد پرتغالی تمدید کرد، حسینی برای فیکس شدن یک راه بیشتر ندارد و آن هم شکست دادن مخالف و دشمن کی‌روش است. او نیمکت‌نشین رحمتی را با خودش هیچ کجا نمی‌برد، حتی اگر رکورددار کلین‌شیت باشد و پدیده لیگ برتر لقب بگیرد. شاید یکی از دلایلی که شفر مدام بر طبل حمایت از رحمتی می‌کوبد، همین موضوع و جنگ ناگفته و نانوشته کاپیتان تیمش با کی‌روش است. بر همین اساس گفته می‌شود حسینی امسال راهش را از رحمتی جدا می‌کند و اگر قرارداد او تمدید شود به دنبال تیم جدیدی خواهد بود مگر اینکه پایان جام ملت‌ها پایان حکمرانی مرد پرتغالی بر تیم ملی باشد!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز