خبرگزاری کار ایران

شایعه ای با طعم امید برای استقلال و وینفرد شفر

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۱۵۶

در حالی که همگان منتظر شنیدن خرید مهاجم جدید استقلال هستند شایعه حضور نور افکن در استقلال پررنگ‌تر و به تحقق نزدیک‌تر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شفر بعد از خروج نورافکن که رویای خود را در حضور در فوتبال اروپا می‌دید، میثم تیموری را از پارس جنوبی جایگزین این بازیکن کرد. این در حالی بود که آبی‌ها در پست دفاع چپ آرمین سهرابیان و میلاد زکی پور را نیز داشتند. با این حال تیموری که از همان ابتدای حضورش با مصدومیت شدید مواجه بود، نتوانست در نیم فصل اول انتظارات را برآورده کند.

استقلال بی امید

استقلال در هفت هفته اول چهار مساوی، یک باخت  و دو برد کسب کرد و به این شکل از صدر فاصله گرفت و شبیه مدعی قهرمانی ظاهر نشد. عدم کسب نتایج لازم در کنار بالانشینی پرسپولیس با پنجره بسته نارضایتی از آبی‌ها را در سکوها و بین هواداران آبی بیش از گذشته کرد. هواداران جدایی بازیکنان سابق و تاثیرگذار را دلیل نتایج نه چندان رضایتبخش استقلال می دانستند.

در این بین شفر با خریدهای جدیدش حسابی زیر ذره بین انتقاد قرار گرفت حتی با اینکه رفته رفته استقلال به نتایج بهتری رسید  اما رتبه پنجم جدول برای سکوها یعنی هیچ!

خروج جدیدها

با رفتن نیومایر و گرو، بازگشت شجاعیان، کریمی و احتمالا آقاخان آبی ها به بازگشت باشکوه و جبران نیم فصل اول امیدوارند. در این بین شفر به فکر تقویت تیمش در سمت چپ دفاعی است. خصوصا اینکه موضوع خروج نام میثم تیموری بعد از نیم فصل ناامیدکننده شدت گرفته و سرمربی آبی‌ها به دنبال گزینه‌ای است که با کیفیتی بالاتر از زکی‌پور این خط را به او بسپارد.

جایی برای اشتباه نیست

در پنجره نقل و انتقالات و خصوصا در نیم فصل دوم جایی برای برای اشتباه نیست آنهم برای مرد آلمانی. تصور خرید جدید لیگ برتری و گرفتن رضایتنامه آنها کمی سخت است. حتی اگر ناممکن، ممکن شود موقعیت سرخابی ها طوری است که عادت کردن به شرایط آن در نیم فصل کمی سخت است. در این شرایط ارزی و دفاع چپی که اولویت اول نیست خرید بازیکن قدیمی که با شرایط استقلال کار کرده بهترین راه حل است.

چرا امید؟

کی بهتر از نورافکن؟!  امید قبلا در جو استقلال، زیر دست شفر شاگردی کرده و محبوب سکوها است. علاوه بر این امید بازیکن چند پسته  است که می تواند در هافبک دفاعی و مصدومیت های پشت سرهم علی کریمی هم به کار آبی ها بیاید. نباید فراموش کرد که نیم فصل اول با خروج ناگهانی علی کریمی نبض بازی از دست استقلال می رفت. نورافکن در این مواقع می تواند در پست هافبک وسط ظاهر شود و برای بازگشت به تیم ملی شانس خودش را تست کند.

شارلوآ رضایت می‌دهد؟

مهمترین موضوع این است که استقلال موفق شود رضایت امید نورافکن را از باشگاه بلژیکی دریافت کند. طی روزهای اخیر این شایعه جدی‌تر دنبال شده و گفته می‌شود نورافکن نیز که بابت نیمکت نشینی و سکونشینی پیاپی در این باشگاه رضایت ندارد، به دنبال جدایی است و این مساله بازگشت او را به جمع آبی‌ها نزدیک‌تر به واقعیت می‌کند. اتفاقی که در صورت تحقق می‌تواند استقلال در ادامه فصل قدرتمند در جمع مدعیان این فصل و خصوصا لیگ قهرمانان آسیا قرار دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز