خبرگزاری کار ایران

شایان مصلح در گفتگو با ایلنا؛

هجمه‌ها علیه پرسپولیس نشان از ضعف افراد دارد / در زمین به گرد پای ما نمی‌رسند / کسی فکرش را نمی‌کرد این نتایج را بگیریم

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۷۲۵

بمدافع چپ تیم پرسپولیس معتقد است که منتقدان این تیم چون در زمین به گرد پای پرسپولیس نمی‌رسند این مسائل را مطرح می‌کنند تا موفقیت‌های پرسپولیس را تحت‌الشعاع قرار دهند.

شایان مصلح بازیکن تیم پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در مورد پایان یافتن محرومیت و نیم فصل سختی که تیم پرسپولیس پشت سر گذاشت اظهار داشت: نیم فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و با نفراتی که از فصل قبل برایمان باقی مانده بود سعی کردیم عملکرد خوبی داشته باشیم. فکر می‌کنم بر خلاف انتظاری که هواداران داشتند عمل کردیم و توانستیم یک نیم فصل را بدون باخت پشت سر بگذاریم و شرمنده هواداران نشویم. در کل این نیم فصل برای بسیار سخت اما شیرین گذشت و خوشبختانه در کورس قهرمانی هم حضور داریم و تلاش خواهیم کرد تا این روند را حفظ کنیم و در پایان به قهرمانی برسیم.

وی افزود: خیلی‌ها فکر می‌کردند که ما نتوانیم عملکرد خوبی را داشته باشیم و و نیم فصل را در رده‌های آخر لیگ به پایان برسانیم اما دیدید که با تدابیر کادرفنی و همتی که بچه‌ها از خود نشان دادند بر خلاف نظر خیلی‌ها در رده‌های بالا باشیم و با توجه به هماهنگی که بین بازیکنان وجود داشت توانستیم به اهداف خود برسیم و از این بابت خدا را شاکر هستیم.

مصلح در مورد شرایط خودش در این فصل نیز عنوان کرد: امسال نسبت به سال گذشته خیلی بیشتر بازی کردم و توانستم بیشتر در برنامه‌های کادرفنی قرار بگیرم و به یار فیکس پرسپولیس تبدیل شوم. خودم دوست دارم بیش از این بتوانم برای پرسپولیس مثمرثمر باشم و بتوانم با نظر مثبت آقای برانکو بهترین عملکردم را برای پرسپولیس داشته باشم.

مدافع چپ تیم پرسپولیس در مورد هجمه‌هایی که علیه این تیم شده نیز گفت: این صحبت‌ها نشات گرفته از ضعف افراد است که این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند و واقعا این مسائل درست نیست. اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است و اجتناب ناپذیر است و همیشه رخ می‌دهد اما اگر بخواهیم این اشتباهات را به جای دیگری ربط بدهیم نشات گرفته از ضعف دیگران است. ما از اشتباهات داوری ضرر هم کرده‌ایم اما هیچگاه این گونه مسائل را مطرح نکردیم زیرا اعتقاد داریم داوری گاهی به نفع ما خواهد بود و گاهی به ضررما. کسانی که این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند چون نمی‌توانند در زمین مسابقه به گرد پای پرسپولیس برسند می‌خواهند با این حرف‌ها موفقیت‌های ما را تحت‌الشعاع قرار بدهند که نشان از ضعف آن‌ها دارد.

مصلح در مورد حضور بازیکنان جدید در تیم پرسپولیس نیز بیان کرد: این مسئله درست است  که بازیکنان جدید در ابتدای حضورشان از هماهنگی لازم برخوردار نخواهند بود اما با اردویی که در پیش رو داریم می‌توانیم تا حد زیادی این مشکل را حل کنیم و امیدوارم بازیکنن جدید بیشتر کمک کنند تا هر چه سریعتر به هماهنگی مدنظر کادرفنی برسند و پرسپولیس را بیش از گذشته قدرتمند کنند.

وی در مورد وضعیت مصدومیت خود نیز گفت: مصدومیتی که از ناحیه همسترینگ داشتم به طور کامل بر طرف شده و جای نگرانی نیست اما یک مصدومیت از ناحیه لگن دارم که هر چند وقت یک بار من را اذیت می‌کند و باعث می‌شود درد شدیدی را تحمل کنم. امیدوارم در این تعطیلات با تدابیر کادرپزشکی این مشکل را حل کنم و با آمادگی کامل در خدمت پرسپولیس باشم.

مدافع گیلانی پرسپولیس در مورد بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی نیز خاطرنشان کرد: به هر حال خیلی از بازیکنان ما استحقاق حصور در تیم ملی را داشتند ام امتاسفانه این گونه نشد و تنها دو بازیکن از تیم ما در اردوی تیم ملی حضور دارند. به هر حال مربیگری سلیقه‌ای است و سلیقه‌ای است و نمی‌شود زیاد از این مسائل ایراد گرفت. امیدوارم که در اردوهای بعدی بازیکنان بیشتری از پرسپولیس حضور داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز