خبرگزاری کار ایران

فنی نیست و رحمتی هم می‌توانست در جام ملت‌ها باشد

صحبت‌های مربی دروازه‌بانان استقلال درباره خط خوردن حسینی از لیست کی‌روش

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۶۴۷

اشکان نامداری مربی دروازه‌بان‌های استقلال اعلام کرد خط خوردن حسینی از تیم ملی در آستانه جام ملت‌های آسیا فنی نبوده است

به گزارش ایلنا،اشکان نامداری مربی دروازه‌بان‌های استقلال اعلام کرد خط خوردن حسینی از تیم ملی در آستانه جام ملت‌های آسیا فنی نبوده است و حتی باید نام مهدی رحمتی هم جزو نفرات اعزامی به جام ملت‌های آسیا قرار می‌داشت. با نامداری در این باره و همچنین شرایط استقلال در نیم‌فصل دوم لیگ برتر همکلام شدیم.

حسین حسینی از تیم ملی خط خورد.

به نظر من حق حسین بود که در تیم ملی قرار داشته باشد. زیرا که او یکی از بهترین دروازه‌بان‌های امسال فوتبال ما بوده او باید در جام جهانی هم حضور پیدا می‌کرد. نمی‌دانم چرا کی‌روش و مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی چنین کاری را انجام دادند و دلیل آنها برای خط زدن حسینی چه بود.

خیلی‌ها می‌گویند شاید به خاطر این بوده که در استقلال زیاد بازی نمی‌کرده است.

به هیچ عنوان این مساله درست نیست. زیرا اگر چنین چیزی بوده حسینی بعد از بازی با پدیده که به میدان نرفت، دیگر به تیم ملی دعوت نمی‌شد. قطعا خط خوردن او فنی نیست و این برای دومین بار است که با حسینی چنین کاری را انجام می‌دهند.

فکر نمی‌کنید این باعث تضعیف روحیه دروازه‌بان تیم‌تان شود؟

من بعد از این اتفاق نیم ساعت تلفنی با حسینی حرف زدم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که حسین را به بهترین شرایط ایده‌آل برسانیم. بعد از اینکه او کمی استراحت کرد و در تمرینات حضور یافت، قطعا بیشتر در باره این مسایل روحی و روانی با یکدیگر صحبت خواهیم کرد.

قبول دارید نیازمند به خاطر اینکه در تمام بازی‌های سپاهان بازی کرده و به نوعی دروازه‌بان تیم صدرنشین است، در تیم ملی حضور داشته است؟

مربیگری سلیقه‌ای است و هر مربی افکار خودش را دارد. من برای همه دروازه‌بان‌ها احترام خاصی قایل هستم. اما هیچ وقت این دلیل نمی‌شود که تیمی که صدر جدول باشد دروازه‌بانش حتما باید به تیم ملی دعوت شود. موضوعی که باید عنوان کنم، این است که حق مهدی رحمتی هم بود که در تیم ملی حضور داشته باشد زیرا هم مهدی و هم حسینی باید در تیم ملی حضور پیدا می‌کردند قدیم هم چنین مساله‌ای وجود داشته که از یک تیم دو دروازه‌بان به تیم ملی بروند. مثل فنایی و عابدزاده، نکیسا و عابدزاده و حتی برومند و طباطبایی.

بعد از خط خوردن حسینی خیلی‌ها مدعی شدند او باید از استقلال برود که بتواند بازی کند.

این روزها کارشناس زیاد شده است. ما در دو جام معتبر و مهم بازی داریم و به همین دلیل نیاز به دو دروازه‌‌بان داریم به همین خاطر به هر دوی آنها نیاز داریم.

به نظر شما تیم ملی می‌تواند در جام ملت‌ها قهرمان شود؟

خیلی سخت است که تیم ملی بتواند مقام بیاورد. البته این شانس را دارد اما معمولا جام ‌ملت‌های آسیا یکی از رقابت‌هایی است که تیم‌های آسیایی با تمام توانشان بازی می‌کنند. البته این را هم باید در نظر بگیرید که تیم ملی الان بهترین بازیکنان تمام ادوار را دراختیار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز