خبرگزاری کار ایران

فرشید طالبی بدون سند ۲۰۰ میلیون پول می‌خواهد

تابش: کمیته انضباطی فقط علیه سپاهان حکم‌های این چنینی می‌دهد/ مشکل سعید آقایی ارتباطی به باشگاه ندارد

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۶۲۷

مدیرعامل سپاهان در مورد مسائل اخیر این باشگاه صحبت کرد.

مسعود تابش در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط باشگاه سپاهان و فعالیت‌های این تیم در نقل و انتقالات اظهار داشت: شرایط خوب است و مشغول مذاکره و رایزنی برای جذب بازیکنان مورد نظر کادرفنی هستیم و احتمالا 2 تا 3 بازیکن جذب خواهیم کرد. یک اردو هم قرار است در جزیره کیش داشته باشیم که از 25 دی‌ماه شروع می‌شود و برنامه‌هایمان را پیگیری خواهیم کرد.

وی در مورد درخواست سپاهان برای جذب علی دشتی و محمدرضا حسینی از سایپا و ذوب‌آهن عنوان کرد: ما برای چند بازیکن نامه زده‌ایم و مشغول مذاکره هستیم که در این مقطع ترجیح می‌دهم از آنها نامی نبرم چون تحت قرارداد باشگاه‌شان هستند و مشغول مذاکره هستیم و نام بردن از آنها فقط جو را خراب می‌کند. به امید خدا با هر بازیکنی به توافق رسیدیم رسانه‌ای خواهیم کرد.

مدیرعامل سپاهان در مورد درخواست تراکتورسازی برای جذب ساسان انصاری هم گفت: ما هیچ درخواست رسمی برای جذب ساسان انصاری نداشتیم و باشگاه تراکتورسازی هیچ نامه‌ای به باشگاه ما نزده است. در مورد انصاری هروقت درخواستی به دستمان رسید تصمیم می‌گیریم و فعلا هیچ نظری در این مورد نمی‌توانم بدهم.

تابش در رابطه با مشکل بدهی سعید آقایی به ماشین‌سازی هم عنوان کرد: سعید آقایی چک شخصی به آنها داده و مشکلش ارتباطی به باشگاه ندارد و خودش باید موضوع را حل و فصل کند و در این مورد از خودش سوال کنید.

وی در پایان با اشاره به حکم کمیته انضباطی در مورد بازی سپاهان - پرسپولیس هم گفت: اینگونه حکم‌ها فقط علیه سپاهان صادر می‌شود و عجیب است. سال 86 هم علیه ما حکمی صادر کردند که در تاریخ لیگ برتر نمونه‌اش یافت نمی‌شود و حالا این حکم هم فقط برای ما است. چند هفته قبل در یک بازی که نامی از آن نمی‌برم انواع و اقسام درگیری‌ها و مسائل انضباطی را دیدیدم ولی حکم کمیته انضباطی در کمال رأفت و مهربانی صادر شد ولی علیه ما این حکم عجیب را دادند که امیدواریم تجدید نظر شود.

مدیرعامل سپاهان در پایان در مورد گلایه‌های فرشید طالبی در مورد طلبش از باشگاه هم تصریح کرد: فرشید طالبی پیش من آمده و بدون هیچ سند و مدرکی می‌گوید 200 میلیون تومان طلب دارم و پرداخت کنید. من چطور می‌توانم بدون سند و مدرک 200 میلیون از حساب باشگاه به او بدهم؟ هر سال ریال به ریال هزینه‌های باشگاه حسابرسی می‌شود و هرکسی هر سندی در مورد طلبش داشته به باشگاه مراجعه کرده و رسیدگی کردیم و طالبی هم اگر مدرکی بیاورد پرداخت می‌کنیم. اینکه یک نفر یک زمانی به او قول شفاهی داده است را نمی‌توانیم ملاک قرار دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز