خبرگزاری کار ایران

سپهرحیدری در گفتگو با ایلنا؛

انتقادات از برانکو خنده‌دار است / علیرضا بیرانوند تورنمنت درخشانی خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۵۴۴

پیشکسوت تیم پرسپولیس انتقادها از عملکرد برانکو را خنده‌دار دانسته و اعتقاد دارد برانکو با موفقیت‌های خود دشمن پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، این روزها اظهارنظرهای عجیبی از برخی از پیشکسوت‌های پرسپولیس به گوش می‌رسد که خاطر هواداران بی شمار این تیم را مکدر کرده است. همچنین تیم ملی ایران هم در آستانه حضور در جام ملت‌های آسیا قرار دارد. به همین علت گفتگویی داشتیم با سپهرحیدری بازیکن سابق تیم پرسپولیس که در ادامه می‌خوانید:

این روزها برخی از پیشکسوتان پرسپولیس به انتقاد از برانکو می‌پردازند و معتقدند که وی فقط یک تمرین دهنده خوب است و از نظر کوچینگ خوب نیست. نظر شما به عنوان کسی که زمانی در پرسپولیس بازی می‌کردید و محبوب هواداران بودید در این خصوص چیست؟

من نمی‌دانم این گونه مسائل چرا مطرح می‌شود. عملکرد آقای برانکو مشخص است و نتایجی که گرفته خود گواه بر این است که ایشان از توانایی بالایی برخوردار است و لازم نیست این مورد به شکل دیگر ثابت کند زیرا نتایج تیمش در این مدت خود گویای همه چیز است. برانکو بر گردن پرسپولیس حق دارد. مگر می شود این همه افتخار طی سه سال به دست بیاوری در حالی که کوچینگ بلد نیستی؟ این مسائل خنده دار است. دلیلش این است که با نتایجی که آقای برانکو گرفته یکسری دشمن هم پیدا کرده و این نتایج وی برای عدهای قابل هضم نیست. چه خوب است که ما وقتی نام پیشکسوت را یدک می کشیم مانند یک پیشکسوت عمل کنیم و کاری نکینم که حاشیهای وارد تیم محبوبمان شود.

دغدغه‌ هواداران این است که با این طرز تفکری که در بین برخی از این پیشکسوتان وجود دارد، اگر باشگاه پرسپولیس به آنها واگذار شود ممکن است پرسپولیس از دور موفقیت خارج شود. نظر شما چیست؟

به نظر من علی پروین از جمیع جهات تعصب و وفاداری خود را به پرسپولیس ثابت کرده و همیشه حافظ منافع پرسپولیس بوده است . در سالیان دور هم پرسپولیس را به کمک هواداران سر پا نگه داشته و مطمئنا کاری به ضرر و بر علیه پرسپولیس انجام نخواهد داد. حساب علی پروین از برخی از پیشکسوتان جداست و او میتواند همین روند خوب را با برانکو ادامه دهد و ما هم از موفقیتهای پرسپولیس لذت ببریم و خوشحال باشیم.

در مورد تیم ملی هم صحبت کنیم. لیست نهایی تیم ملی اعلام شد. چه نظری در مورد لیست دارید؟

به هر حال مربیگری امری سلیقه ای است و مربیان با توجه به سلیقه خود بازیکنان را انتخاب میکنند. آقای کی روش هم از این قاعده مستثنی نیست و طبق سلیقه خود بازیکنان را انتخاب کرده است. البته باید این را بگویم من هم مثل بقیه پرسپولیسی ها این انتظار را داشتم تا بازیکنانی مانند شجاع خلیل زاده، کمال کامیابی نیا و علی علیپور هم در لیست کی روش حضور داشته باشند اما این چنین نشد. در هر صورت دیگر باید این صحبت ها را کنار بگذاریم و به دنبال حمایت از تیم ملی باشیم چرا که موفقیت تیم ملی دل مردم را شاد می کند و ما هم به عنوان عضو کوچکی از خانواده فوتبال از شادی مردم خوشحال خواهیم بود.

پیش بینی شما از نتایج تیم ملی درجام ملت های آسیا  چیست؟

به نظر من کار فوق العاده سختی داریم و حریفان بسیار قدرتمندی در راه قهرمانی پیش روی خود می بینیم تیم هایی مثل ژاپن، استرالیاو کره جنوبی از تیم هایی هستند که می توانند برای ما دردسر درست کنند و ما باید بسیار هوشیار باشیم. امیدوارم آقای کی روش دست از بازی تدافعی بردارد و به یکم بازی هجومی روی بیاورد و ما بتوانیم بی وقفه روی دروازه حریفان فشار بیاوریم چرا که دیگر با بازی دفاعی نمی توان قهرمان جام ملتهای آسیا شد.

ستاره تیم ملی ایران در این تورنمنت چه بازیکنی خواهد بود؟

تیم کی روش همیشه نشان داده که ستاره محور نیست و بیشتر کار تیمی در اولویت است اما من فکر می کنم علیرضا بیرانوند تورنمنت درخشانی را پیش روی خود خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز