خبرگزاری کار ایران

روزهای نگران کننده سرخ‌های گیلانی

هیچ کس به تیم علی کریمی نمی‌آید! 5 خروجی به ازای آفریقایی‌های ناشناخته برای عبور از سقوط

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۵۲۸

سپیدرود در شرایطی با پایان نیم فصل اول لیگ هجدهم جزو گزینه‌های سقوط نام خود را مطرح کرده که در نقل و انتقالات زمستانی برخلاف تصورات هنوز موفق به تقویت خود نشده است.

به گزارش ایلنا، شکست 5 گله مقابل استقلال تهران باعث شده بود تا علی کریمی در رختکن از انقلاب بزرگ تیمش در نیم فصل دوم خبر دهد. صحبت‌هایی که نشان می‌داد برخی از بازیکنان این تیم با توجه به نمایش پایین کیفی جایی در لیست باشگاه برای ادامه فصل نخواهند داشت. سرمربی سرخ‌های گیلانی بعد از آن شکست تلخ به گواه دستیارانش به رودربایسی چند وقت اخیر خود با برخی بازیکنان پایان داد و به دنبال تغییرات گسترده برای حفظ تیم در ادامه فصل بود. موضوعی که با جمله با هر کس تماس گرفته شد در تمرین آماده سازی حضور می‌یابد، نشان از تحکم علی کریمی روی تصمیمش داشت.

تمرینات سپیدرود اما در شرایطی در فاز تعطیلات نیم فصل استارت خورده است که هواداران این تیم هر روز با نگرانی بیشتری در انتظار آینده هستند. تیمی که با مشکلات مالی عدیده نتوانسته بود در ابتدای فصل بازیکنان قابل اعتنایی را به لیست خود اضافه کند، اکنون نیز تنها با اخبار جدایی بازیکنان به کار خود ادامه می‌دهد.

جدایی امین منوچهری، بابک حاتمی، میلاد قربان زاده و یعقوب کریمی در نیم فصل در کنار حضور حسین کعبی در جمع کادرفنی، 5 بازیکن خروجی را در تیتر اخبار این تیم قرار داده است و این در حالی است که هنوز جذب بازیکنی در دستور کار سرمربی آنها قرار نگرفته است.

در این بین گفته می‌شود باشگاه با چند بازیکن آفریقایی توافق کرده و این بازیکنان که تستی و با شرایط خاص قراردادی ( بازی و عملکرد مثبت) طی هفته اخیر در لنگرود حضور یافته بودند، از فردا در تمرین حضور خواهند یافت تا مورد ارزیابی قرار گیرند.

از جمع بازیکنان داخلی اما هنوز توافق خاصی با بازیکنی صورت نگرفته است و این باشگاه نتوانسته گزینه مناسبی برای خروج از چالش در نیم فصل اول پای میز مذاکره بنشاند. 5 جای خالی در لیست بزرگسالان سپیدرود این امیدواری را در بین هواداران تیم ایجاد می‌کند تا با سیاست مناسب در نقل و انتقالات زمستانی آنها از قعر جدول فاصله گرفته و در جدال با رقبای مدعی سقوط بتوانند بار دیگر شانس حضور در فصل آتی این رقابت‌ها را به دست بیاورند. با این حال همه چیز اکنون به علی کریمی و استراتژی او در دومین فصل مربیگری‌اش بستگی دارد و باید دید شماره هشت محبوب سابق قادر به عبور از این بحران خواهد بود یا خیر.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز