خبرگزاری کار ایران

نوراللهی: موفقیت و قهرمانی ایران مهم است؛ شماره پیراهن تیم ملی تفاوتی ندارد

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۵۰۵

هافبک پرسپولیسی تیم ملی با ابراز امیدواری برای تلاش بازیکنان در دستیابی به عنوان قهرمانی آسیا، مدعی شد شماره پیراهنش در تیم ملی برایش در اولویت نیست.

به گزارش ایلنا، احمد نوراللهی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی اظهار کرد: خدا را شکر تمرینات خیلی خوبی در قطر داشتیم و زمین مناسبی برای انجام تمرین و کارهای تاکتیکی در اختیار داریم.

او ادامه داد: دیدار دوستانه مقابل فلسطین کمک زیادی به هماهنگی تیم کرد و در هفته جاری هم بازی تدارکاتی دیگر برابر قطر خواهیم داشت؛ ان‌شاالله مسابقه خیلی خوبی باشد و به هماهنگی بیشتری برسیم.

هافبک ملی پوش پرسپولیس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پیش‌بینی حضورش در لیست نهایی جام ملت‌های آسیا را می‌کرد، گفت: ما همه تلاشمان را انجام دادیم؛ از اعتماد کادر فنی تشکر می‌کنم و امیدوار هستم بتوانم جواب اعتمادشان را بدهم؛ حضور در فهرست تیم ملی انگیزه زیادی می‌دهد و تمرینات خوبی انجام می‌دهم تا حتی اگر شده یک دقیقه برای تیم ملی کشورم مثمر ثمر باشم.

نوراللهی درباره دادن شماره پیراهن ۶ تیم ملی به او که در گذشته در اختیار نفراتی مثل کریم باقری، جواد نکونام و سعید عزت‌اللهی بود، عنوان کرد: این نفرات بازیکنان بزرگی هستند؛ آقا کریم باقری مربی خودم است، آقا جواد نکونام و سعید عزت‌اللهی نیز که دوست خوب من است ولی بخاطر مصدومیت حضور ندارد؛ دوست داشتیم او نیز همراه تیم باشد و جای سعید خالی است.

او اضافه کرد: شماره پیراهن زیاد تفاوتی ندارد و من تمام تلاش خودم را انجام می‌دهم تا پاسخ اعتماد کادر فنی را بدهم، اتفاقات خوبی برای مردم ایران بیافتد و تیم ملی در جام ملت‌ها دل مردم را شاد کند؛ تیم‌های سختی در جام ملت‌ها حضور دارند ولی هدف تیم ایران قهرمانی است و امیدوار هستیم با اتحاد و همدلی به این مهم برسیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز