خبرگزاری کار ایران

مودریچ و نارضایتی از مسئولان رئال مادرید / پول بیشتر مانع تمدید قرارداد لوکیتا

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۴۷۴

هافبک کروات از عملکرد سران این باشگاه رضایت ندارد و این شاید عاملی برای جدایی لوکیتا از رئال باشد.

به گزارش ایلنا، لوکامودریچ، بهترین بازیکن جهان در سال 2018 تابستان امسال سخت مورد توجه اینتر قرار داشت. ایتالیایی ها حاضر بودند 12 میلیون یورو به وی دستمزد بدهند اما در نهایت مخالفت سران رئال باعث شد تا ستاره کروات نتواند راهی اینتر شود. مودریچ خود بی میل به جدایی نبود اما در نهایت ترجیح داد ماندنی شود.

باشگاه رئال وعده داده بود تا قرارداد مودریچ را تمدید کند اما هنوز این اتفاق رخ نداده است. گفته می شود که در صورت عدم تمدید مودریچ، اینتر تلاشی دوباره برای جذب او آغاز خواهد کرد.

چندی پیش در برنامه ال چیرینگیتو ادعا شد که پرز به مودریچ پیشنهاد تمدید دو ساله بدون افزایش دستمزد را داده است ولی مودریچ خواهان دریافت 10 میلیون یورو در سال است. او در حال حاضر 8 میلیون یورو دستمزد می گیرد.

امروز مشخص شد اولین پیشنهاد تمدید رئال به مودریچ، با عدم موافقت این ستاره کروات روبرو شده است. مشکل همچنان بر سر دستمزد است هرچند که سران رئال در این مورد آسوده خاطر هستند و اطمینان دارند که به زودی به یک توافق کلی دست خواهند یافت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز