خبرگزاری کار ایران

بازیکن امریکایی پاریسن ژرمن در آستانه جدایی

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۳۲۳

تیموتی وه‌آ تایید کرد به صورت قرضی از پاری‌سن‌ژرمن جدا می‌شود تا فرصت بیشتری برای بازی در ترکیب اصلی پیدا کند.

به گزارش ایلنا، بازیکن تیم ملی آمریکا اواخر فصل گذشته به ترکیب تیم ثروتمند فرانسه راه پیدا کرد اما این فصل نتوانسته جایگاهش را حفظ کند و نزدیک به چهار ماه است که نه در ترکیب اصلی بوده و نه روی نیمکت قرار گرفته. او در این فصل تنها سه بازی در رقابت‌های مختلف انجام داده و امیدوار است یک انتقال قرضی به پیشرفتش کمک کند و بتواند فصل بعد با بازگشت به پاری‌سن‌ژرمن جایی در ترکیب اصلی این تیم به دست آورد.

این مهاجم 19 ساله در یک پست طولانی در اینستاگرام ضمن تشکر از فالوئرهایش و همچنین هواداران پاری‌سن‌ژرمن به خاطر حمایتشان میلش به جدایی موقت از تیم را علنی کرد: «می‌خواهم همه را از این تصمیم که خودم و خانواده‌ام برای انتقال قرضی در زمستان گرفته‌ایم، آگاه کنم. این چند ماه عالی بود اگرچه زیاد بازی نکردم. همیشه به خاطر فرصت‌هایی که به من داده شد، خوشحال بودم. مطمئنم هواداران امسال هم جشن قهرمانی لیگ را می‌گیرند، خدا با شما است و برای انرژی و حمایتتان دلتنگ می‌شوم.»

شایعاتی درباره رفتن پسر اسطوره فوتبال لیبریا، ژرژ وه‌آ که رییس جمهوری این کشور شده، به قهرمان اسکاتلند سلتیک مطرح شده، گفته می‌شود برندان راجرز مربی این تیم به دنبال یافتن جانشینی برای موسی دمبله است که در تابستان از این تیم جدا شد. اگر تیموتی وه‌آ به اسکاتلند برود، او می‌تواند در لیگ اروپا بازی کند که در مرحله یک شانزدهم نهایی آن باید با والنسیا روبه‌رو شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز